پنجشنبه 14 بهمن ماه ساعت 8:30;

پخش مستقیم جشنواره سوهان زرندی از شبکه ۵ کرمان

اداره کل صدا و سیمای مرکز کرمان و سازمان‎ صنعت، معدن و تجارت استان با هدف حمایت از تولید تفاهمنامه همکاری را با یکدیگر منعقد کردند.

طی نشست با حضور سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان و برخی مسئولین اجرایی زرند مقرر شد، کل مراسم جشنواره «سوهان زرندی» پوشش خبری داده و از سیمای کرمان پخش شود.

 

Kerman TV 5

 

به گزارش صدای زرند، دیشب نشستی با حضور سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، رئیس مجمع بسیج و رؤسای اداره‎های صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی زرند با مدیران شبکه پنج برای پخش مستقیم جشنواره سوهان زرندی در اداره کل صدا و سیمای کرمان برگزار شد.

 

در این نشست پس از ارائه توضیحات رئیس مجمع بسیج شهرستان زرند و سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان مقرر شد، کل مراسم جشنواره پوشش خبری داده و از سیمای کرمان پخش شود.

 

همچنین با تصمیمات اخذ شده، مقرر شد، اداره کل صدا و سیما و سازمان‎ صنعت، معدن و تجارت با هدف حمایت از تولید تفاهمنامه‎ای را تنظیم و اجرایی کنند.

 

در این نشست مهدی حسینی‎نژاد با اشاره به اهمیت توجه به کارگاه‎های تولیدی کوچک و بزرگ اظهار داشت: برگزاری جشنواره سوهان زرندی می‎تواند، آغاز خوبی برای همکاری‎های این سازمان با صدا و سیما باشد.

 

احمد علی‎رمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان هم با اشاره به سیاست‎های این اداره کل در راستای اجرای فعالیت‎هایی که منجر به تحقق واقعی شعار اقتصاد مقاومتی می‎شود، اظهار داشت: صدا و سیما از این اقدامات استقبال و به صورت ویژه حمایت می‎کند.

 

سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب و رئیس مجمع بسیج شهرستان زرند نیز اظهار داشت: پس از ثبت ملی سوهان شورایی متشکل از فرمانداری، میراث فرهنگی، مجمع بسیج و اداره صنعت، معدن و تجارت پیگیر برگزاری جشنواره سوهان هستند.

 

وی افزود: این جشنواره با هدف معرفی سوهان به عنوان سوغات زرند در کشور و حتی خارج از آن برگزار می‎شود که در این راستا جلسه‎های متعددی برگزار و در نهایت این جشنواره قطعی شد.

 

قویدل تصریح کرد: مجمع بسیج شهرستان از هر طرحی که به تحقق شعار اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری بینجامد، قاطعانه حمایت می‎کند.

 

گفتنی است، این مراسم فردا پنج شنبه ۱۴ بهمن ماه جاری از ساعت ۸:۳۰ در روستای احمد آباد زرند برگزار می شود.

 

انتهای پیام/