طی مراسمی;

جوایز همایش پیاده روی عمومی زرند اهدا شد/ عذرخواهی شهردار زرند از فاصله زمانی بین مسابقه و اهداء جوایز

طی مراسمی با حضور فرماندار، شهردار و رئیس و اعضاء شورای شهر زرند جوایز همایش پیاده روی عمومی زرند به برندگان آن اهدا شد.

طی مراسمی با حضور فرماندار، شهردار و رئیس و اعضاء شورای شهر زرند جوایز همایش پیاده روی عمومی زرند به برندگان آن اهدا شد.

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” در این مراسم ضمن عذر خواهی از فاصله زمانی بین مسابقه و اهداء جوایز، گفت: سعی داشتیم با هماهنگی همه مدیران شهرستان و استان بهترین و با کیفیت ترین دوچرخه ها انتخاب و به شهروندان اهدا شود.

 

شهردار زرند ضمن تقدیر از شهروندان زرندی که در این همایش بزرگ شرکت کرده بودند، گفت: یکی از اهداف شهرداری گسترش و ترویج ورزش های همگانی و افزایش نشاط در بین  افراد جامعه می باشد.

 

وی گفت: خانواده های زرندی باید در همه برنامه ها همراه و همیار شهرداری باشند و نهادینه کردن این ورزش ها می تواند بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی را برطرف نماید.

 

“حبیب الله خنجری” نیز در این مراسم با اعلام اینکه برگزاری همایش های پیاده روی می تواند باعث شادابی و نشاط در بین شهروندان شود، گفت: حضور پرشور  همه اقشار جامعه در این همایش توانست برگ زرینی دیگری را برای شهر زرند رقم بزند و امیدوارم با همکاری همه مدیران باز هم شاهد برگزاری اینگونه همایش ها باشیم.

 

فرماندار زرند افزود: توسعه ورزش همگانی، سلامتی عمومی جامعه را دنبال خواهیم کرد و امیدواریم در این راه همه شهروندان و ادارات همراه ما باشند.

 

لازم به ذکر است،  همایش بزرگ پیاده روی در زرند روز جمعه ۲۲ مرداد ماه با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم برگزار شد و از طریق برنامه صبح و نشاط شبکه ۳ سیما به طور مستقیم روی آنتن تلویزیون رفت.

javayez hamayesh 03

javayez hamayesh 02

javayez hamayesh 01

 

انتهای پیام/