شهر زرند به استقبال از بهار می‎رود / پاکسازی عمومی زرند در ۲۱ اسفند ماه

شهردار زرند از اجرای طرح پاکسازی معابر در ۲۱ اسفند ماه خبر داد و گفت: عملیات خانه تکانی شهری در روز ۲۱ اسفند با به کارگیری تمامی امکانات بخش خصوصی و رسمی شهرداری انجام خواهد گرفت.

شهردار زرند از اجرای طرح پاکسازی معابر در ۲۱ اسفند ماه خبر داد و گفت: عملیات خانه تکانی شهری در روز ۲۱ اسفند با به کارگیری تمامی امکانات بخش خصوصی و رسمی شهرداری انجام خواهد گرفت.

shahrdari-zarand

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند با اعلام ای خبر، افزود: در اجرای این طرح مشارکت و همراهی گروههای مردمی ضروری  است و به طور قطع بدون همیاری مردم قادر به نظافت و پاکیزه کردن شهر نخواهیم بود.

 

محمدی در ادامه افزود: هدف از اجرای این طرح آماده سازی و پاکسازی فضای عمومی شهر برای ورود به سال نو و استقبال شایسته از میهمانان نوروزی می باشد که با بکارگیری بیش از ۱۵۰ نفر از نیروهای شهرداری و ۳۰دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین اجرائی خواهد شد.

 

وی ضمن قدردانی از تلاش و فعالیت های رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری زرند، تصریح کرد: در این طرح با تقسیم بندی شهر به چهار منطقه  عملیات پاکسازی و اجرای رفت وروب و شستشوی تمامی معابر اصلی و فرعی خصوصا مسیرهای اصلی شهر به استقبال مسافرین نوروزی خواهیم رفت.

 

مهندس محمدی در ادامه ضمن درخواست از شهروندان در جهت همکاری با نیروهای شهرداری گفت: مشارکت مردم درپاکیزگی و نظافت معابر شهر و همچنین تعامل بیشتر شهروندان با نیروهای خدماتی شهرداری برای داشتن شهری پاک و زیبا در اجرای این طرح بسیار تا بسیار ضروریست.

 

شهردار زرند به سایر اقدامات شهرداری اشاره کرد و گفت: در راستای آماده سازی شهر برای استقبال از بهار و مسافرین نوروزی شستشو و رنگ آمیزی المانها و مبلمان شهری، شستشوی جداره های شهری، پاکسازی برچسب های تبلیغاتی، شستشو و رنگ آمیزی جداول، آذین بندی و نورپردازی میادین، شستشو و رنگ آمیزی نیمکت ها و سطل های زباله داخل بوستان ها، رفع خاموشی بوستان ها و تعمیر و ترمیم سرویس های بهداشتی، گلکاری میادین و پارک ها و توزیع درخت و درختچه در هفته درختکاری، ترمیم کفپوش زمین بازی کودکان، رفع سدمعبر دستفروشان، شستشو و رنگ آمیزی کیوسک ها و … از برنامه های معاونت خدمات شهری  و فضای سبز شهرداری زرند در طرح استقبال از بهار است .

 

انتهای پیام/