احیاء امر به معروف و نهی از منکر در مقوله تذکر لسانی باید فراگیر و جهادی باشد

شجاع حیدری مسئول تذکر لسانی و طلایداران امربه معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: احیاء امر به معروف و نهی از منکر در مقوله تذکر لسانی باید فراگیر و جهادی باشد.

شجاع حیدری مسئول تذکر لسانی و طلایداران امربه معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: احیاء امر به معروف و نهی از منکر در مقوله تذکر لسانی باید فراگیر و جهادی باشد.

amrbemarof-

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، همزمان با سالروز فرهنگ عمومی اولین دوره آموزشی دبیران و هسته های تذکر لسانی ادارات صبح امروز با حضور  شجاع حیدری مسئول تذکر لسانی و طلایداران امربه معروف و نهی از منکر استان کرمان و حسن زاده بخشدار و معاونت ادارات امربه معروف ونهی از منکر و جمع کثیری از مسئولین تذکر لسانی و ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار گردید.

 

مسئول تذکر لسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر زرند، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده ابراز داشت: در راستای ارتقاء و بالا بردن سطح آگاهی های عموم مردم در تحقق، ترویج و توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و همچنین آشنایی با قانون امر به معروف و نهی از منکر این ستاد با هماهنگی مرکز استان اقدام به برگزاری یکسری کلاس های آموزشی ویژه مسئولین تذکر لسانی ادارات نموده است.

 

وی تاکید کرد: اگر دو فریضه بزرگ الهی امر به معروف و نهی از منکر احیا شود، همه خوبی ها احیا می‌شود، چرا که با ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به شکل صحیح، زمینه‌های نفوذ و تحقق توطئه‌های استکبار، علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از بین خواهد رفت.

 

 

شجاع حیدری مسئول تذکر لسانی و طلایداران امربه معروف و نهی از منکر استان کرمان

 

در ادامه شجاع حیدری مسئول تذکر لسانی و طلایداران امربه معروف و نهی از منکر استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین اجرائی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرند گفت: اهمیت دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر، مهم‌ترین راه ایجاد اتحاد و همبستگی در جوامع مسلمانان جهان است.

 

وی افزود: زمینه سازی جهت مشارکت همه جانبه آحاد مردم و جامعه و ترویج گسترش فرهنگ فریضه امر به معرف و نهی از منکر، یکی از وظایف مهم آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

 

مسئول تذکر لسانی و طلایداران امربه معروف و نهی از منکر استان افزود: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری اهداف و برنامه ها در موضوع احیاء امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در مقوله تذکر لسانی باید فراگیر و جهادی باشد و همگان نسبت به تحقق این موضوع توجه و احساس مسئولیت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن از سوی دولت به کلیه ادارات و نهادهای دولتی ، جایگاه امر به معروف و نهی از منکر را الهی برشمرد و ابراز داشت: در قرآن کریم ۳۶ آیه در خصوص معروف و ۱۸ آیه در خصوص منکرداریم واین نشان از اهمیت این دو فرضه الهی دارد.

 

وی در خاتمه اقدام به تشریح نحوه اجرای تذکر لسانی  در فریضه امربه معروف و نهی از منکرپرداخت.

 

انتهای پیام/

خبرنگار: اکبر ابراهیمی