بهره برداری از ۵طرح عمرانی با هزینه ۲۵میلیارد تومان در زرند

در چهارمین روز از هفته دولت با سرمایه گذاری ۲۵۴ میلیارد ریال ۵ طرح مختلف قرانی ،فرهنگی و درمانی ،و عمرانی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرائی انها اغاز شد

در چهارمین روز از هفته دولت با سرمایه گذاری ۲۵۴ میلیارد ریال ۵ طرح مختلف قرانی ،فرهنگی و درمانی ،و عمرانی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرائی انها اغاز شد.

 

حبیب الله خنجری فرماندار زرند

 

به گزارش صدای زرند، حبیب الله خنجری فرماندار زرند گفت: این طرحها در قالب افتتاح ۳طرح هادی در روستاهای واسط با ۵هزار ۵۷۰ متر مربع زیر سازی و ۴ هزار ۳۶۰ متر مربع اسفالت،ده ایرج با ۲هزار ۳۰۰ متر مربع زیرسازی و ۱هزار۷۵۰ متر مربع اسفالت ، همت آباد با ۴هزار ۶۲۰ متر مربع زیر سازی و ۳هزار ۶۰۰ متر مربع اسفالت انجام شد.

 
وی افزود: افتتاح موسسه قرانی بیت الزهرا توسط نیکوکار طاهره یزدانی واحد مسکونی خود را با ۱۳۰ متر مربع مساحت جهت فعالیتهای قرآنی اختصاص یافت.

 

 

خنجری فرماندار در مراسم افتتاح موسسه قرانی بیت الزهرا، خواستار ترویج بیشتر فرهنگ قرآن خوانی در بین نوجوانان و نونهالان شد و گفت: امیدواریم به برکت قرآن در انجام وظیفه و ارائه خدمات فرهنگی ناب به شهروندان موفق باشیم.

 
فرماندار زرند تصریح کرد: انقلاب به برکت قرآن و اعتقادات الهی و دینی مردم توانست به پیرورزی برسدو این مراکز باید با همکاری همه مسئولین و متولیان بیشتر شود.

 

 
آغاز فاز دوم مرکز درمانی تخصصی دارالشفا سقاخانه ابوالفضل (ع)  نیز با ۱۵۰۰ متر مربع مساحت از  دیگر برنامه های هفته دولت در شهرستان زرند بود.

 

 

فرماندار زرند در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیتهای هیئت امناء سقاخانه ابوالفضل(ع) و اداره اوقاف و امور خیریه گفت: فعالیتهای خوبی در این مجموعه در حال انجام می باشد که امیدواریم ماحصل این طرح رفاه و آسایش شهروندان باشد.

 
وی گفت: وجود مشکلات ترافیکی در شهرستان زرند و تجمع مطب متخصصین در مرکز شهر همواره شهروندان رابا مشکلاتی مواجه نموده است که این مرکز با دارا بودن پارکینگ و سایر امکانات می تواند جوابگوی بسیاری از مشکلات شهروندان باشد.

 
وی خواستار همکاری سایر ادارات و نهادها و خیرین در راه اندازی سریع این مجموعه شد و تصریح کرد: تعامل خوب اداره اوقاف و امورخیریه با هیئت امناء این مسجد و استفاده از نیروهای بومی و جوانان این شهرستان توانسته است شهر رزند را به سمت اینده ای روشن هدایت نماید.

 
انتهای پیام/