اکبر قلیزاده به عنوان رئیس اداره تامین اجتماعی زرند معرفی شد / از هر دو نفر کرمانی یک نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است

با حضور علی حسینی، مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان اکبر قلیزاده به عنوان رئیس تامین اجتماعی شعبه زرند معرفی شد.

Tamin-Zarand_ (1)با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان، اکبر قلیزاده بعنوان سرپرست شعبه زرند معرفی گردید.

 

به گزارش صــدای زرنـد، علی حسینی، مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان، در تاریخ ۹۴/۴/۳۰ و در جلسه مدیران روابط عمومی ادارات، سازمان ها، نهادها و شرکت های شهرستان زرند به میزبانی تامین اجتماعی زرند در سالن اجتماعات بیمارستان امام علی (ع) حضور یافت.

 

علی حسینی، روابط عمومی را مهمترین واحد در هر سازمان برشمرد و افزود: روابط عمومی پل ارتباط بین دستگاه و ارباب رجوع یا مخاطب است و اگر روابط عمومی ها اطلاع رسانی دقیق انجام دهند و مردم را از حق و حقوق خود و قوانین مطلع نمایند اعتراض ها و نگرانی ها کمتر مشاهده خواهد شد.

 

ایشان پس از ترک جلسه روابط عمومی ها با حبیب الله خنجری فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

 

در این دیدار، علی حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان، ضمن معرفی اکبر قلیزاده بعنوان سرپرست شعبه زرند مطالبی را پیرامون تامین اجتماعی بیان داشتند.

 

Tamin-Zarand_ (2)

 

حسینی ضمن ارائه گزارشی کوتاه از سازمان تامین اجتماعی در استان گفت: سازمان تامین اجتماعی در کرمان بالغ بر یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از جمعیت را تحت پوشش بیمه ای خود قرار داده است و حدود ۸۵۰۰۰ نفر خانوار از تامین اجتماعی در کرمان مستمری دریافت می کنند که در هر ماه بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان به آنان حقوق پرداخت می شود.

 

وی گفت: با توجه به آمار موجود می توان گفت از هر دو نفر کرمانی یک نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است و این در واقع گستردگی کار تامین اجتماعی و تاثیرگذاری آن را بر مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه نشان می دهد.

 

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان افزود: در سازمان تامین اجتماعی ما به دنبال این هستیم که در چهار چوب ضوابط، رضایتمندی مردم را که در واقع رضایت خداوند است را کسب نمائیم و اعتقادمان بر این است که کسب رضایت مردم از تامین اجتماعی نتیجه اش ارتقاء سطح رضایت از حاکمیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

علی حسینی همچنین گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان سازمانی عمومی غیردولتی است که با حق بیمه هایی که از مردم دریافت می کند به ارائه خدمات و تعهدات خود می پردازد لذا پولی که در اختیار سازمان تامین اجتماعی است حق الناس بوده و اینجاست که وظیفه ما را بیش ازپیش سنگینترمی کند و برای ما افتخار است که در سازمانی کار می کنیم که با آسیب پذیرترین قشر جامعه سر و کار داریم.

 

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کار فرمایان بعنوان یکی از شرکای سازمان تامین اجتماعی بشمار می روند گفت: کارفرمایان یکی از منابع اصلی تامین کننده حق بیمه ها هستند که هر کارفرما موظف است حق بیمه خود و کارگران خود را بطور ماهانه به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نماید که متاسفانه در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی معوقه به سازمان تامین اجتماعی استان دارند.

 

گفتنی است حسینی در پایان این دیدار در جمع کارکنان تامین اجتماعی زرند حضور یافت و ضمن دیدار با آنان، نکاتی ضروری همچون  قانونگرایی، پاسخگویی، برنامه محوری و پاکدستی که به عنوان شاخص های راهبردی در سازمان قرار دارند را برای آنان برشمردند.

 

شایان ذکر است اکبر قلی زاده پیش از این به عنوان مسئول واحد درآمد تامین اجتماعی شعبه زرند مشغول به کار بود.

 

 

انتهای پیام/