پیام تبریک خنجری فرماندار زرند به مناسبت عید سعید فطر

حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت .

حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند

 

صدای زرند : حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به مردم  مؤمن و روزه دار شهرستان زرند تبریک گفت.


در متن این پیام آمده است:

 
(الهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود و الجبروت)

 
خدای سبحان را شاکریم که فرصتی عطا فرمود تا رمضانی دیگر را بر آستان کبریاییش سجده گذاریم و دست دعا بر عرش ملکوتیش برآریم و طلب رحمت نماییم تا در پناه قرب حضرتش مسیر رستگاری را بپیماییم.

 
خداوندا تو را شاکریم که یک ماه ما را میهمان کردی و این اجازه را بما دادی تا سحرها عاشقانه با تو سخن بگوئیم و درد دلمان را با تو بازگو کنیم.

 
اما عید فطر پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک‏ ها و لبخند ها، رحمت‏ ها و انتظار ها، عفو ها و استغفار ها، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان.

 
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان بویژه شما مردم موحد و مؤمن شهرستان زرند و با امید قبولی طاعات و عبادات این خجسته ماه بویژه لیالی متبرک قدر، فرارسیدن بشارت و رحمت خداوندی، عید سعید فطر را که حاصل یک ماه بندگی و اوج عبودیت است را تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم خداوند متعال به ما توفیق دهد تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماهه خود را در ماه رمضان از این به بعد حفظ کنیم.

 

حبیب الله خنجری – فرماندار شهرستان زرند

 

انتهای پیام/