برخورد قاطع با به‌ کارگیرندگان اتباع بیگانه غیرمجاز در زرند / تشدید برخورد با اتباع بیگانه غیرمجاز در زرند

برخورد با اتباع بیگانه غیرمجاز در راستای ارتقاء طرح امنیت اجتماعی و جلب رضایت شهروندان در سطح شهرستان زرند اجرا می‌شود.

علی صادق زاده معاون فرماندار زرند گفت: ادارات مربوطه با کارفرمایان و پیمانکارانی که اقدام به استخدام و به‌کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز کنند، قاطعانه برخورد می‌کند.

jalse-ateba

به گزارش صدای زرند، طی نشستی با حضور علی صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری،جمعی از نمایندگان ادارات شهرستان کمیسیون مهاجرین و اتباع بیگانه شهرستان زرند در محل فرمانداری زرند تشکیل شد.

 
علی صادق زاده معاون فرماندار زرند در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از حضور پورشور شهروندان در روز جهانی قدس گفت: با تمام توان با اتباع غیرمجاز و متخلف که امنیت شهرستان را مورد تهدید قرار دهند برخورد خواهیم کرد.

 
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری زرند گفت: تمام صنوف موظف به رعایت قانون بوده و نسبت عدم بکار گیری اتباع بیگانه فاقد کارت کار اقدام نمایند در غیر این صورت با برخورد جدی و قانونی ادارات مربوطه مواجه خواهند شد.

 

وی تصریح کرد: تمامی این اقدامات مستلزم همکاری مردم با ادارات و نهادهای ذیربط می باشد.

 
وی گفت: ما باید با بالا بردن سطح آگاهی شهروندان نسبت به خطرات ناشی از حضور اتباع غیر مجاز می توانیم در بالابردن سطح ضریب امنیت شهرستان اقدام نمائیم.

 
وی در پایان خواستار همکاری بیشتر شهروندان با فرمانداری شد و گفت: شهروندان می توانند د صورت مشاهده هر گونه مشکلی مراتب را با پلیس اطلاعات وامنیت و فرمانداری این شهرستان در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/