پیام دکتر امیری و حبیب الله خنجری به مناسبت هفته جوان

به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان پیامی هایی جداگانه، دکتر امیری و حبیب الله خنجری پیام هایی صادر کردند.

به گزارش صدای زرند، دکتر حسین امیری خامکانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و حبیب الله خنجری، فرماندار شهرستان زرند به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان پیامی هایی جداگانه را به شرح زیر صادر کردند:

 

amiri20امروز در آستانه ی یک رخداد فرهنگی – هنری که به دست توانای جوانان این مرز و بوم و در خاک زر خیز زراوند بزرگ رقم خورده است و در سالروز میلاد یکی از جوانان برومند تاریخ بشریت که زندگی پر فروغش زینت بخش برگ برگ هزار توی این دیوان است و شهادتش خط سرخی تا آسمان جاودانگی پایمردی است مسیری تازه فراروی مسئولین قرار داده است تا ضمن احترام به خواست و اراده جوانان ایران اسلامی در جهت پویایی و تداوم فرهنگ و هنر ناب ایران اسلامی گام بردارد.

 

در سال همدلی و همزبانی، دولت آغازگر حرکتی جاودانه است تا در کنار ملت بزرگ ایران شکوه و عظمتش را به جهانیان ثابت نماید اعتقاد راسخ دارم که در این ایام و در آستانه میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) و سالروز رحلت مراد دل ایرانیان، پیر جماران، با همراهی ملت و دولت برای اثبات حقانیت ملت شریف و فرهنگ ساز ایران می توانیم گام های بلندی برداریم.

 

دکتر حسین امیری – نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی

 


 

خدا کند که جوانان زحقّ جدا نشوند
به صحبت بد و بدخواه مبتلا نشوند

 

حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرندجوانی، یک پدیده درخشان و یک فصل بی بدیل و بی نظیر از زندگی هر انسانی است و هر کشوری که به جوانان خود اهمیت دهد شاهد پیشرفت، ترقی و کسب موفقیت های بزرگ خواهد بود.

 

جوانی، آغاز شکفتن است. جوانی، میلاد دوباره انسان است. جوانی، موهبتی از جانب خداوند است و جوانان مجموعه ای از استعدادهای شکوفا شده ای هستند که امیدها و آرزوها را به سوی افق های روشن گشوده اند.

 

جوان زنده، بانشاط و پر امید می تواند یک تاریخ را بیمه کند و امروز با شناساندن سیره شخصیت حضرت علی اکبر(ع) می توان به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لبیک گفت و این کشور را برای همیشه از تمامی آسیب ها ایمن ساخت.

 

بر خود لازم می دانم میلاد با سعادت فرخ لقای نگارخانه عاشورا، الگوى شجاعت و ادب، حضرت علی اکبر(ع) را به همه جوانان و همشهریان عزیز تبریک و تهنیت گفته و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی ها و سیاست های فرهنگی و اجتماعی ویژه جوانان و با بهره گیری صحیح و استفاده مطلوب از نیروها و استعدادهای جوانان در امور مختلف سازندگی و اداره کشور،‌ رفاه و آسایش حال و آینده را تضمین کنیم.

 

حبیب الله خنجری – فرماندار شهرستان زرند