انتصاب مجید عرب‌نژاد به ریاست اداره زندان زرند

ظهر امروز با حضور مدیرکل زندان‌های استان کرمان و مسئولان شهرستانی مجید عرب‌نژاد به عنوان رئیس جدید اداره زندان شهرستان زرند معرفی شد.

مجید عرب‌نژاد به عنوان رئیس جدید اداره زندان شهرستان زرند معرفی شد.

 

Zendan-Zarand_01

 

به گزارش صدای زرند، ظهر امروز با حضور مدیرکل زندان‌های استان کرمان و مسئولان شهرستانی مجید عرب‌نژاد به عنوان رئیس جدید اداره زندان شهرستان زرند معرفی شد.

 
علی ولی‌نیا مدیر‌کل زندان‌های استان کرمان در این جلسه پیرامون رسالت خطیر مسئولان زندان‌ها اظهار داشت: رسالت اصلی ما اصلاح و تربیت مجرمان است و در جایگاه مربیان اصلاح و تربیت قرار داریم، لذا باید با نگرش مثبت و احساس مسئولیت و با تدوین برنامه‌های اصلاحی و تربیتی اهداف سازمان را دنبال کنیم.

 
وی تصریح کرد: اگر بخواهیم در اصلاح و تربیت زندانیان موفق باشیم و نقش پررنگی ایفا کنیم، باید به تقویت بنیه‌های فکری و اعتقادی خود توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

 
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند طی سخنانی سرآمد همه خوبی‌ها را اعتقاد به خدا و خدمت به مردم دانست و بر اهمیت فوق‌العاده بازپروری و اصلاح رفتار مجرمان زندانی، ایجاد مصونیت هر چه بیشتر در شخصیت زندانیان در برابر آسیب پذیری‌های اخلاقی و پیشگیری از ارتکاب مجدد جرم تاکید کرد.

 
ابراهیمی عنوان کرد: باید با ایجاد فضای روحانی و معنوی در محیط زندان‌، تعمیق روح معنویت را در آنان احیا کرد تا با اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم در جامعه جلوگیری کرد.

 
مجید عرب‌نژاد رئیس جدید اداره زندان زرند ابراز امیدواری کرد تا با تعامل و همفکری با سایر سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی در پیشگیری از جرم و بزهکاری، انجام فعالیت‌های فرهنگی در اصلاح و تربیت و بازگشت زندانی به زندگی شرافتمندانه به جامعه‌، اهداف متعالی سازمان زندان‌ها را جامه عمل بپوشانـد.

 
وی همچنین گفت: بنده وابسته به هیچ حزب یا گروه و جناح سیاسی نیستم و دست تمام‌ آنان را به گرمی می‌فشارم.

در این مراسم از خدمات مسعود جعفری سرپرست سابق تقدیر و مجید عرب نژاد به عنوان سرپرست جدید اداره زندان شهرستان زرند معرفی شد.

 

 

Zendan-Zarand_02

Zendan-Zarand_03

Zendan-Zarand_04

 
انتهای پیام/