لزوم اعطای تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان واردات کامیون‌های استاندارد

مدیرعامل شرکت سعادت ترابر زرند گفت: با توجه به صنعتی شدن زرند و وجود معادن غنی متعدد خواستار رفع موانع واردات کامیون کشنده با استانداردهای روز دنیا و برنامه‌ریزی برای اعطای تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان این بخش هستیم.

مدیرعامل شرکت سعادت ترابر زرند گفت: با توجه به صنعتی شدن زرند و وجود معادن غنی متعدد خواستار رفع موانع واردات کامیون کشنده با استانداردهای روز دنیا و برنامه‌ریزی برای اعطای تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان این بخش هستیم.

 

محمد‌رضا باربد

 

به گزارش صدای زرند ، محمد‌رضا باربد امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به موفقیت این شرکت در کسب رتبه پنجم حمل و نقل‌ سراسر کشور اظهار کرد: این موفقیت افتخاری است برای مردم شهرستان زرند که پس از کسب رتبه اول استانی و رتبه ۱۳ کشوری در سال‌های اخیر این بار به رتبه پنج کشوری ارتقا پیدا کرده است‌.  

 
وی افزود: شرکت حمل و نقل سعادت ترابر با شماره ثبت ۲۴۸ ‌با سرمایه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیون ریال به ثبت رسیده و فعالیت اصلی آن مطابق با اساسنامه شامل انجام امور حمل و نقل داخلی کالا از زرند به سایر نقاط کشور است.

 
مدیرعامل شرکت سعادت ترابر زرند تصریح کرد: شرکت سعادت ترابر شهرستان زرند از‌ بدو تاسیس‌ خود را متعهد به ارائه خدمات مطابق با استاندارد‌های حمل و نقل و پایانه‌های کشور دانست و توانسته ‌بخش عمده‌ای از حمل محصولات کارخانجات صنعتی، صنایع و مواد اولیه مورد نیاز صنایع کشور را در اسرع وقت و نازلترین قیمت جابه‌جا کند.

 
وی رمز موفقیت شرکت سعادت ترابر ‌را در گرو ‌تعهد و دلسوزی کارکنان و رانندگان سخت‌کوش دانست‌ که کالا‌های حمل شده را با بالاترین امنیت و ارسال به موقع انجام داده‌اند‌.

 
باربد با اشاره به ارزیابی‌های سالانه شرکت‌های حمل و نقل گفت: با توجه به ارزیابی صورت گرفته در آذر ماه ‌سال‌جاری در سالنامه آماری حمل و نقل جاده‌ای کشور شرکت سعادت ترابر زرند با حمل بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن بار در یک سال از میان چهار هزار شرکت حمل و نقل موفق به کسب رتبه پنجم کشوری شد.

 
مدیر‌عامل شرکت حمل و نقل سعادت ترابر یادآور شد: این شرکت رتبه اول استانی در سال ۸۸ و رتبه سیزدهم کشوری در سال ۹۱ ‌را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

 
وی تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که اشتغال از دغدغه‌های مسئولان است و همه باید توجه ویژه‌ای را داشته باشیم و در حال حاضر زمینه اشتغال بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر‌مستقیم در قالب چهار شرکت ‌زیر مجموعه سعادت ترابر در شهرستان‌های زرند‌، طبس‌، سیرجان و رفسنجان ایجاد شده است.

 
این کارآفرین زرندی توسعه، تجهیز و تقویت ناوگان حمل و نقل را برای ایجاد اشتغال پایدار در این مجموعه بسیار ضروری و بااهمیت دانست و امیدوارم با عنایت مسئولان استان با تخصیص تسهیلات کم‌بهره توجه ویژه‌ای را در راستای خدمت‌رسانی به صنعت حمل و نقل داشته باشند.

 
وی گفت: پدرم از کودکی به این شغل فعالیت داشت و من هم دوست داشتم شغل پدرم را ادامه دهم که از سال ۷۰ فعالیت خود را در صنعت حمل و نقل به صورت پیمانکاری آغاز کردم.

 
باربد تصریح کرد: در حال حاضر با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی و مدیریت چهار شرکت در صنعت حمل و نقل زیر مجموعه شرکت سعادت ترابر در مناطق مختلف کشور با در اختیار داشتن تمام امکانات و تاسیسات و ماشین‌آلات سنگین و بکار‌گیری نیروهای انسانی کار آزموده فعالیت داریم.

 
وی اظهار کرد: امیدوارم با همکاری مدیران ارزشی استانی و شهرستانی در سال اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی نقش ارزنده‌ای در شکوفایی بیشتر صنعت حمل و نقل را شاهد باشیم.

 
مدیر‌عامل شرکت حمل و نقل سعادت ترابر زرند عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به تجربیات ۲ دهه گذشته حمل مواد معدنی از کارخانجات شهرستان زرند به تمام‌ نقاط کشور به ویژه بنادر جنوبی و همچنین انتقال تولیدات کارخانجات و معادن به سایر کارخانجات مرتبط انجام می‌شود‌.

 
وی با اشاره به صنعتی شدن شهرستان زرند، وجود معادن غنی متعدد و ظرفیت موجود و توسعه اقتصادی شهرستان زرند خواستار برنامه‌ریزی بهتر و توجه ویژه به این مهم ‌و همچنین رفع موانع واردات کامیون کشنده با استانداردهای روز دنیا، برنامه‌ریزی برای اعطای تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان این بخش شد.

 
باربد خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبار لازم می‌توان زمینه اشتغال حداقل سه هزار نفر در شهرستان زرند ایجاد شود‌.

 
انتهای پیام/