اداره ثبت اسناد و املاک، امین اموال و املاک مردم است

خنجری فرماندار زرند در بازدید سرزده از اداره ثبت اسناد و املاک زرند گفت : اداره ثبت اسناد و املاک، امین اموال و املاک مردم است.

خنجری فرماندار زرند در بازدید سرزده از اداره ثبت اسناد و املاک زرند گفت : اداره ثبت اسناد و املاک، امین اموال و املاک مردم است.

 

 بازدید سرزده از اداره ثبت اسناد و املاک زرند

 

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند ، خنجری فرماندار شهرستان زرند با همراهی حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند و رضا امیری مسئول دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان زرند سرزده بازدید کردند.

 
در این بازدید خنجری فرماندار زرند اداره ثبت اسناد و املاک را امین اموال و املاک مردم دانست و یادآور شد: پرسنل این اداره باید در حوزه کاری خود نهایت دقت، امانتداری و تلاش لازم را انجام دهند.

 
فرماندار زرند بر جلب رضایت و پاسخگویی مطلوب به مراجعین در اداره ثبت اسناد و املاک تأکید کرد و گفت: مسئولین همه دستگاه های اجرایی شهرستان زرند باید تکریم ارباب رجوع را از اولویت های کاری خود بدانند و در جهت خدمات رسانی بهینه به مردم تلاش نمایند.

 
وی یکی از مشکلات عدیده را ثبتی نبودن برخی از املاک دانست و افزود: یکی از مشکلات موجود عدم رغبت مردم به ثبتی نمودن املاک می باشد و باید با آموزش و آگاه سازی مردم در جهت ترویج فرهنگ ثبتی نمودن املاک تلاش شود.

 
خنجری فرماندار و ابراهیمی امام جمعه پس از بازدید از قسمت های مختلف اداره، گفتگو با ارباب رجوع و دیگر مسائل و مشکلات اداره ثبت اسناد و املاک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 
لازم بذکر است فرماندار شهرستان زرند با هدف بررسی مسائل و موانع موجود در ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی بازدیدهای سرزده بعمل می آورد.

 

Sabt-Ahval-Zarand_ (1)

Sabt-Ahval-Zarand_ (3)

 

انتهای پیام/