تمام فعالیتهای سازمان در راستای خدمات بهتر به شهروندان می باشد

محمد جواد عربپور مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری زرند در جمع پرسنل این سازمان گفت : تمام فعالیتهای سازمان در راستای خدمات بهتر به شهروندان می باشد.

محمد جواد عربپور مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری زرند در جمع پرسنل این سازمان گفت : تمام فعالیتهای سازمان در راستای خدمات بهتر به شهروندان می باشد.

 

 محمد جواد عربپور مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری زرند

 

به گزارش صدای زرند ، محمد جواد عربپور در جمع پرسنل سازمان حمل و نقل همگانی ضمن تقدیر از فعالیتهای انجام گرفته در سازمان در طی سالهای اخیر گفت : باید فصل الخطاب فعالیتهای سازمان خدمات دهی هر چه بهتر به شهروندان باشد چرا که هرگونه فعالیتی از سوی سازمان نمود عینی داشته و از دید شهروندان گرانمایه پنهان نخواهد ماند .

 
مهندس عرب پور به کسب افتخارات گذشته سازمان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه همکاری و همراهی پرسنل توانسته است روز به روز سازمان را به سوی قله های پیشر فت و ترقی سوق دهد .

 
مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی در ادامه افزود : باید با تعامل و همکاری هر چه بیشتر پرسنل سازمان و  به کارگیری ایده های نو و تغییر روش در نحوه انجام فعالیتهایمان سازمان را به ارگانی ایده آل و مطلوب شهروندان گرانقدر و مسئولین ارجمند مبدل سازیم .

 
مهندس محمد جواد عربپور تصریح کرد: بایسته است با شناخت بهتر محیط اداری و تکریم ارباب رجوع کلیه مشکلات و نواقص کاری خود را به حداقل برسانیم و در این راستا شهروندان را نیزبا فعالیتهای خود بهتر و بیشتر آشنا سازیم .

 
محمد جواد عربپور مدیر عامل سازمان در ادامه گفت: به علت وجود مشکلات عدیده ای چون عمر بالای خودروهای سازمان و عدم کارائی مناسب آنها که همواره گریبان گیر سازمان می باشد متأسفانه موجب گردیده که سازمان حمل و نقل همگانی هم اکنون نتواند آنگونه که شایسته است در بخش حمل و نقل درون شهری جوابگوی نیاز تمامی شهروندان باشد .

 
وی گفت:  هم اکنون سازمان به لحاظ مالی تقریباً به صورت خودگردان اداره می گردد و تنها منبع تأمین کننده هزینه ها و فعالیتهای سازمان از محل درآمد عوارض صدور و تمدید مجوز فعالیت مؤسسات تاکسی تلفنی و تاکسیهای فعال این بخش و تاکسیهای درون شهری و کارکرد واحد اتوبوسرانی (خطوط واحد) بوده که این امر موجب گردیده  هرگاه یکی از خودروهای سازمان (اتوبوسها و مینی بوسها ) به هردلیلی ( نقص فنی خودروها و….  ) از چرخه فعالیت خارج گردد ضربات مالی وارد شده به بدنه سازمان کاملا عینی و انکار ناپذیر و تقریباً غیر قابل جبران می باشد .

 
وی در پایان تصریح کرد : هیچ فعالیت و اقدامی از سوی سازمان از دید شهروندان و مسئولین مخفی نخواهد ماند و انجام فعالیتهای جدید می تواند سازمان و شهرداری را به سوی ترقی و پیشرفت سوق دهد .

 

انتهای پیام/