۱۲۳ طرح نیمه‌تمام در زرند تکمیل می‌شود / راه اندازی ۱۱۰۰ مورد قالی بافی در زرند

فرماندار زرند گفت: در سال جاری ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۱۲۳ طرح نیمه‌تمام در این شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار زرند گفت: در سال جاری ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۱۲۳ طرح نیمه‌تمام در این شهرستان اختصاص یافته است.

 

Khanjari_ (1)

 

به گزارش صدای زرند ، حبیب‌الله خنجری ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: در سال جاری ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان زرند برای تکمیل ۱۲۳ طرح نیمه‌تمام اختصاص یافته است.

 
فرماندار زرند با بیان اینکه بیشترین اعتبارات به بخش‌های راه، آب و شهرک‌های صنعتی اختصاص یافته است بر نظارت دقیق و مستمر از پروژه‌ها توسط مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ارائه گزارش به موقع پیشرفت کار تأکید کرد.

 
وی گفت: امیدواریم در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با تلاش مضاعف مسئولان شهرستان و همیاری و همکاری مسئولان استانی در راستای رفاه و آسایش مردم و عمران و آبادانی شهرستان گام‌های بلندی برداشته شود.

 
خنجری با بیان اینکه رویکرد بودجه سال ۹۳ تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی به شناخت قابلیت‌ها و مزیت‌های شهرستان توجه کنند.

 
وی اظهار کرد: همچنین سعی شود طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام در سال ۹۳ برای تکمیل در اولویت قرار گرفته و سایر طرح‌ها متناسب با نیاز منطقه پیشنهاد شوند.

 

 

خنجری با اشاره به بحران جدی آب در استان و به خصوص شهرستان زرند ، به لزوم برنامه ریزی همه دستگاه ها و ادارات برای مواجهه و مناسب با این حوادث اشاره کرد و افزود: باید فرهنگ صحیح مصرف آب در بین مردم نهادینه شود تا موجب تشدید بحران آب در شهرستان نشود.

 

 

فرماندار زرند با بیان اینکه بیشتر هدر رفت آب به علت ترکیدگی و پوسیدگی لوله ها می باشد، گفت: نهاد های مربوطه مخصوصا شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی باید برنامه ریزی دقیقی در مورد پوسیدگی لوله که سن بالایی دارند ، داشته باشند.

 

 

در ادامه محمد علیزاده مدیر کمیته امداد شهرستان زرند گفت : از طریق کمیته امداد حضرت امام خمینی سهمیه ای گرفتیم ، ۱۱۰۰ مورد قالی بافی را درشهرستان زرند ایجاد کنیم.

 

 

وی با اشاره به این که این سهمیه ها مختص افراد تحت پوشش کمیته امداد نیست ، افزود : افراد تحت پوشش ، فرزندان آنها و همچنین اقشار نیازمند جامعه که حقوقشان زیر یک میلیون تومان است می توانند در این پروژه ثبت نام کنند.

 

 

وی در اخر بیان کرد : افراد نیازمندی که توانایی ایجاد کردن شغلی را دارند اما سرمایه کافی ندارند می توانیم با این افراد همکاری کنیم.

 

 

نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان زرند به ریاست فرماندار زرند و با حضور بخشداران مرکزی و یزدان آباد، کارشناسان دفتر برنامه و بودجه استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

 
انتهای پیام/