با ورود فرماندار/

مشکل سوخت تراکتورهای زرند حل می‌شود

فرماندار زرند در جلسه‌ی امروز صبح پیرامون ساماندهی سوخت تراکتورهای زرند بیان داشت: با کمک دستگاه‌های اجرایی و پیگیری از سوی استانداری و سازمان جهاد کشاورزی سهمیه علی‌الحساب سوخت برای تراکتورهای شهرستان جذب شده است.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، سیدرضا حسینی نژاد خاطرنشان کرد: این سهمیه از امروز و به مرور زمان تا چند روز آینده تخصیص داده می‌شود و کشاورزان می‌توانند با مراجعه به سامانه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به جذب آن اقدام نمایند.

وی ضمن تاکید بر اینکه به لطف خداوند و همکاری خوب کشاورزان زرندی در مقابله با سرمازدگی، امسال شاهد بردا‌‌شت قابل توجه محصول استراتیژیک پسته خواهیم بود، افزود: رفع موانع بر برداشت این محصول را یکی از اولویت‌های شورای تامین شهرستان دانست.

فرماندار زرند گفت: بیش از ۳۰ هزار هکتار باغ پسته در این شهرستان وجود دارد که برای سم‌پاشی، تیلر و دیگر فعالیت‌ها در این باغات، تراکتورها نیاز به سوخت دارند و در حال حاضر که تابستان است با توجه به نزدیک شدن به فصل برداشت پسته، در مبارزه با آفات درختان پسته و نیز تیلر باغ‌ها، باید برای تراکتورها سهمیه سوخت تخصیص داده شود.