با هزینه ۱۰ میلیارد تومان

خداحافظی زرند با قطعی برق

بهبود ضریب اطمینان فیدرهای تغذیه کننده برق شهر زرند با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان یک فیدر جدید به شبکه برق زرند اضافه خواهد شد.

به گزارش صدای زرند، فرماندار زرند از پروژه احداث فیدر جدید برق که از پست فوق توزیع شماره ۱ زرند تا بلوار جمهوری با طی نمودن مسیری بالغ بر ۴ کیلومتر طی مسیر می‌کند بازدید کردند.

این پروژه از ابتدای تیرماه در زرند درحال اجرا می باشد و انشالله تا نیمه تیرماه مورد بهره برداری و مشکل افت ولتاژ را حل و کیفیت توان الکتریکی در شهر زرند بهبود خواهد یافت.

فرماندار زرند در این بازدید ضمن تشکر از تلاشهای پرسنل توزیع برق شهرستان زرند در این روزهای گرم تابستانی گفت: با افزایش میزان مصرف برق در بخش های مختلف و بالا رفتن بار مصرفی برق،فشار شدیدی به تاسیسات الکتریکی در این شبکه‌ها وارد میشود که این امر باعث قطعی پراکنده برق در شبکه میشود،لذا با احداث این فیدر که با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان جذب اعتبار شد، این مهم در حال انجام است و انشاالله بخش زیادی از مشکلات شبکه برق برطرف خواهد شد و ضریب اطمینان شبکه برق بالا خواهد رفت، نماینده عالی دولت در زرند در ادامه گفت: با اقدامات خوبی که دولت در این سال ها انجام داده است کمبود برق وجود ندارد و بیشتر قطعی ها بصورت پراکنده و مقطعی در اثر بالا رفتن مصرف برق در این روزهای گرم بوده است.

سیدرضا حسینی‌نژاد ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل و مدیریت توزیع برق شهرستان زرند به واسطه تلاش های زیاد در جهت رفع مشکلات و تسریع در خدمت رسانی به مردم فرمودند: با ورود سامانه گرم به کشور در چند روز اخیر از مردم تقاضا میشود تا ضمن رعایت الگوی مصرف برق در مصرف برق صرفه جوئی نمایند.