گپی کوتاه با نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس/

رسالت خبرنگاران اعلام و پیگیری مشکلات مردم است

در پی برگزاری نشست دکتر همتی نماینده مردم زرند و کوهبنان با اصحاب رسانه مهدی سهرابی با انتشار متنی ضمن تقدیر از این اقدام، با تاکید بر نقش مهم خبرنگاران در جامعه و توسعه شهر، رسالت خبرنگاران را اعلام و پیگیری مشکلات مردم دانست.

صدای زرند – مهدی سهرابی زرندی: یکی از اقدامات اخیر جناب آقای دکتر همتی نماینده محترم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی (به غیر از اعلام بخشی از مشکلات اهالی زرند در مجلس که از تلویزیون و رسانه های مجازی زرند، شاهد آن بودیم)، دیدار با اصحاب رسانه های این شهر بود، به تعبیر اینجانب، دیدار با خبرنگاران این شهر که انشاالله زبان گویای مشکلات اهالی و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند، نقطه امید مردمی بودن جناب دکتر و دلگرمی قشر مذکور در اعلام مشکلات اهالی خواهد بود.

اینجانب (نگارنده)، براساس تجربیات چندین ساله و فعالیت نمودن در حوزه مطبوعات که از نوجوانی بخصوص قبل از انقلاب، در حرفه خبرنگاری روزنامه اطلاعات با زنده یاد پدرم مرحوم حسن سهرابی زرندی (پدر مطبوعات زرند)، همکاری نموده ام، خبرنگاری را رسالتی خطیر در دفاع از حقوق عامه مردم می دانم. بطوری که خبرنگار باید به مشکلات اساسی مردم واقف باشد و در دیدار با مسئولین ذی ربط بخصوص نماینده محترم در مجلس، مشکلات اهالی را بازگو نماید. دیدار جناب دکتر با خبرنگاران که در طول ادوار گذشته نمایندگان این شهر با این سرعت و زودهنگام برای اولین بار صورت گرفت، جای تقدیر و تشکر دارد.

هرچند جناب دکتر از مشکلات این شهر در حوزه های مختلف بخوبی آگاه هستند. با این وجود در دیدارهای بعدی ایشان با اصحاب رسانه، بارقه امیدی برای سوال خبرنگاران و اعلام مشکلات عدیده اهالی، بخصوص رفع مشکل آب، زمینه سازی برای اشتغال جوانان، ضرورت تاسیس موزه مردم شناسی در زرند و با توجه به پیشرفت و توسعه روزافزون این شهر، پیشنهاد ترسیم نقشه راه برای حداقل ۲۰ سال آینده زرند توسط مسئولین مربوطه، از نماینده محترم و مردمی زرند و کوهبنان باشد.

بدون شک با درایت و تلاش چشمگیر جناب دکتر همتی در مجلس و پیگیری مشکلات اهالی تا حصول نتیجه قطعی (بخصوص رفع مشکل کنونی یعنی آب در این منطقه)، عاملی در جهت امید اهالی و ایجاد انگیزه برای جوانان و نسل آینده خواهد بود.

با احترام – تیر ۱۴۰۳ – مهدی سهرابی زرندی