پیام رئیس اداره صمت زرند به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

نام گذاری دهم تیرماه به عنوان روز ملی صنعت و معدن در تقویم رسمی کشور نشان گر نقش ارزنده و جایگاه رفیع این عرصه در تکامل اقتصادی کشور است و خود گویای اهمیت این عرصه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جامعه بزرگ صنعت و معدن است.

روز صنعت و معدن فرصتی است تا قدردان تلاش های همه ی صنعت گران، معدن کاران، مدیران، مهندسان و کار آفرینان اندیشمند و خیرخواهی باشیم که به عنوان پیشگامان عرصه اقتصادی با همت و صبوری در برابر مشکلات سینه سپر کرده و به جهانیان ثابت کردند با همه فشارها و تهدیدها علیه کشور عزیزمان، با شایستگی ایستاده اند و در بالاترین قله های جهان قرار گرفته اند.

آنچه در این مسیر اهمیت دارد این است که جهادگران عرصه تولید و تجارت در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام “جهش تولید با مشارکت مردم” نام گذاری شده است به عنوان سربازان و سرداران جنگ اقتصادی در شهرستان زرند باید با تکیه بر توان ملی، تولید داخلی و صادرات محور، برای توسعه زیر ساخت ها و رشد سرمایه گذاری و اشتغال در جهت بهبود فضای کسب و کار؛ بیش از گذشته گام هایی برداشته شود.

اینجانب بر خود واجب و لازم میدانم تا این روز بزرگ را به کلیه تلاشگران عرصه تولید و معدن کاران سخت کوش و ساعی و همکاران پرتلاش خودم در اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان زرند؛ تبریک و تهنیت عرض نمایم.

علی رحمانی-رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند