هوای کرمان گرم تر می شود

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه روند افزایشی دما را در سطح استان خواهیم داشت، گفت: برای امروز در برخی مناطق استان بر سرعت وزش باد افزوده می شود.

به گزارش صدای زرند به نقل از گفتارنو، مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: از امروز بر سرعت وزش باد در مناطق شمال، شمال غرب و نیمه شرقی استان افزوده می شود لذا این مناطق همراه با گردوخاک، غلظت غبار، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا را به همراه دارند.

وی افزود: لذا رانندگان قبل از تردد در محور های مواصلاتی به سمت یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از وضعیت جاده ها مطلع شوند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: همچنین دیروز هشدار هواشناسی سطح زرد صادر شد و از لحاظ دمایی نیز روند افزایشی دما را در سطح استان داریم.

سلاجقه گفت: منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد، گرم ترین و لاله زار با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد خنک ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۸ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم ترین ساعات خود به ۳۶ درجه سانتیگراد می رسد.

سلاجقه گفت: صبح امروز شهداد و جیرفت با دمای ۳۷درجه سانتیگراد بعد از تهران گرم ترین صبح را در کشور داشتند.