مشارکت در انتخابات مهر تاییدی بر نظام اسلامی است

فرماندار کوهبنان گفت: با مشارکت در انتخابات مهر تاییدی بر نظام اسلامی می زنیم ، حمایت خود را از محور مقاومت و مظلومان عالم به نمایش می گذاریم.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: مجید توکلی فرماندار کوهبنان به اتفاق فرمانده انتظامی کوهبنان ، رئیس اداره کار، معاون فرماندار ، مسئول بسیج کارگری ، بخشدار و‌ مسئول کلانتری بخش طغرالجرد با حضور در جمع مدیر و کارگران معدن هشونی ضمن خدا قوت پای درد دل و خواسته های کارگران نشستند.

فرماندار کوهبنان در جمع کارگران معدن هشونی با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: در قیامت از ولایت مداری ما سوال خواهد شد زیرا عظمت حضرت علی (ع) بر همگان آشکار است.

وی خاطر نشان کرد: باید به تاریخ بفهمانیم ما در سمت درست آن ایستاده ایم زیرا مسیر ولایت و رهبری را بعنوان مسیر مسقیم خود انتخاب کرده ایم.

فرماندار کوهبنان افزود: شجاعت مولای متقیان ستودنی است آن حضرت بواسطه حفظ ارزش های اسلامی ۲۵ سال خانه نشین شد.

وی ابراز داشت: از ابتدا تا کنون شیعه زعامت داشته ولایت مداری امتحانی است که باید تلاش کنیم سربلند از آن بیرون بیاییم.

توکلی بیان داشت: طبق ماده ۱۵۱ قانون ، انتخابات زودهنگام باید برگزار شود که تاکنون سه مرتبه در کشور ما رقم خورده است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور شهید بسیار مظلوم بود اما خداوند خریدار او شد و در حرم مولایش آرام گرفت.

فرماندار کوهبنان افزود: در آستانه یک انتخاب بزرگ قرار داریم همگان باید در این عرصه حضوری پرشور و گسترده داشته باشیم تا دشمنان را سرجای خود بنشانیم.

وی یادآور شد: با مشارکت در انتخابات مهر تاییدی بر نظام اسلامی می زنیم ، حمایت خود را از محور مقاومت و مظلومان عالم به نمایش می گذاریم.

توکلی خاطر نشان کرد: سلامت ، امنیت ، رقابت و مشارکت در انتخابات همواره مورد توجه است.

وی بیان داشت: رئیس جمهور شهید اخلاق مدار بود ، عدالت طلبی ، زنده کردن گفتمان انقلاب ، تقویت تولید ملی و اقتصاد مقاومتی ، نگاه به درون ، توجه به هویت ملی از اقدامات ارزشمند رئیس جمهور شهید بود.

فرماندار کوهبنان گفت: پیگیری پرداخت حقوق و مزایای کارگران ، پیگیری چهار صد قشر کارگر و….. در دستور کار قرار دارد.

وی از کارگران درخواست کرد در انتخابات پیش رو حضوری گسترده و پرشور داشته باشند و فرد اصلح را بر اساس منویات مقام معلم رهبری انتخاب کنند.