امام جمعه:

در نظام جمهوری اسلامی، مردم از ارکان نظام هستند

حجه الاسلام والمسلمین شجاعی نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند با اشاره به طرح موضوع دو قطبی سازی در جامعه گفت: نمی توان وجود دو قطبی را انکار کرد و همواره قطبِ صادق و قطب کاذب در طول تاریخ رودروی یکدیگر قرار داشته و دارد و مبحث انقلابی و ضدانقلابی هم که نشات گرفته از همان جبهه ی حق و باطل است باید بصورت دو قطبی باشد است.

به گزارش صدای زرند، حجه الاسلام شجاعی با اشاره باینکه مردم جریانات غیر انقلابی را بر نمی تابند افزود: بعضا وقتی از اتحاد حرف می زنیم برخی خیال می کنند قرار است بین این دو قطب هم اتحاد شکل گیرد در حالیکه چنین اتفاقی نمی افتد و صدالبته بین اسلام و استکبار بعنوان دو قطب خیر و شر هیچگاه اتحادی شکل نخواهد گرفت.

امام جمعه زرند از بازی واژه ها پیرامون نفی دو قطبی گفت: نظام مبتنی بر اسلام ناب، بحث دو قطبی بین اسلام و کفر و نیز انقلاب و ضدانقلابی را به جد دنبال می کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان از دو قطبی بین مردم و حاکمیت بعنوان دو قطبی کاذب و نادرست نام برد و گفت: عده ای سعی می کنند حساب مردم را از حاکمیت جدا کنند و البته دشمنان بدنبال این موضوع است و باید همه حواسمان به بازی و سیاست های استکبار باشیم.

او با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری هم خطاب به نامزدها گفت: شما باید به منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله‌العالی عمل کنید که فرمودند نباید به هر بهانه ای نامزدها چیزهایی بگویند که به ضرر کشور شود.

حجه الاسلام شجاعی با ابراز تاسف از طرح برخی بی اخلاقی ها در مناظرات گفت: متاسفانه طرح موضوع “باتوم در مقابل فرهنگ ” که یک دروغ و فریب بیشتر نیست اگر چه شاید برخی این دروغ ها را بی اهمیت قلمداد کنند اما قطعا دشمنان ما در کشورهای مختلف استکباری از این مسائل سوء استفاده می کنند و لذا انتظار داریم نامزدها برای جلب آراء مردم به دروغ پردازی رو نیاورند چرا که همین موارد باعث می شود آب به آسیاب دشمن بریزد و مجددا هجمه ی دیگری علیه نظام و این مردم بوجود آورند.

photo 2024 06 22 13 57 10