پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر زرند به مناسبت عید سعید قربان

مهندس على ضیاءالدینی شهردار و حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهر با صدور پیامی مشترک، آغاز دهه امامت و ولایت را به عموم رهروان ولایت و عاشقان امامت به ویژه مردم مومن و خدا جوی زرند تبریک گفتند.

به گزارش صدای زرند، متن پیام به شرح زیر میباشد:

لَبَّیک اَللّهُمَّ لَبَّیک، لَبَّیکَ لا شَریکَ لَکَ لَبَّیک، اِنَّ الحَمدَوَ النّعمَهَ لَکَ وَالمُلک، لا شَریکَ لَکَ لَبَّیک”

عید قربان ،پر شکوهترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبّد دربرابر خالق یکتا است؛ آنجا که فرمان حق به ابراهیم خلیل الله(علیه السّلام) براى ذبح اسماعیل صادر شد و ابراهیم آن بنده مخلص و فرمانبردار خداوند با اقتدا به وحی آسمانی ، از آزمونی دشوار سربلند بیرون آمد و بندگی خویش را به درستى در پیشگاه خداوند بزرگ اثبات نمود و با به مسلخ بردن فرزند ، آرزوی کهنه ابلیس را در به گمراهی کشاندن فرزندان آدم، نقش بر آب کرد.

امتحان حضرت ابراهیم (ع) یکی از بزرگ ترین امتحانات الهی بود؛ امتحانی که هدفش این بود که قلب او را از مهر غیرخدا تهی کند و عشق الهی را در سراسر قلب او پرتوافکن سازد و و جهاد در راه خدای بزرگ را به نسل های بعد بیاموزد.

اینجانبان، عید سعید قربان ، جشن شکوفایی ایمان و یقین را به تمامی مسلمانان جهان ، هموطنان عزیز، بویژه مردم شریف و متدیّن شهر زرند تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.امید است در عرفه با زدودن زنگار معصیت از قلب هایمان و در قربان با قربانی کردن همه نفسانیات و منیّات و تعلّقات دنیوی ، سر تسلیم درمقابل عزم و اراده الهی فرود آوریم و با اخلاص تمام ، در کسب توفیقات الهی موفّق و مؤیّد باشیم. (ان شاء الله)