پیام فرماندهی انتظامی شهرستان زرند به مناسبت عید سعید قربان

سرهنگ “صمدالله ترابی” در پیامی فرارسیدن عید سعید قربان؛عید سرسپردگی و بندگی و تقرب را به امت مسلمان ایران اسلامی بویژه مردم شهیدپرورزرند تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش صدای زرند، در متن پیام آمده است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک، انّ الحمد و النعمه لک و المک، لا شریک لک لبیک

عید قربان، روز ثبوت و اثبات عشق و تسلیم است؛

دهمین روز از ماه ذی الحجه سالروز مرور درس بزرگ انسانیت و برترین جلوه عبودیت است تا همواره بیاد داشته باشیم که پرتو عشق الهی تنها در سایه خلوص اندیشه و تبری جستن از هوای نفس قلوب بندگان را روشن کرده و آنان را از ظلالت و گمراهی می رهاند .

عید قربان،یادآور باشکوه ترین جلوه ایثار و تعبد در برابرخالق یکتا و موفق بیرون آمدن از آزمون سخت و سنگین الهی حضرت خلیل الله(علیه السلام) است که با دل کندن از تمامی تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش، راه و رسم اطاعت و بندگی و گذشتن از خود و دلبستگی های خود در درگاه حق را به انسان ها آموخت و منشاء پاک ترین عید مسلمانان شد.

عید قربان عید سر سپردگی و بندگی و رها شدن از خود و به خدا پیوستن است؛آنجا که در عرفات به شناخت می رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا، رهایی از تعلقات دنیوی و رسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو می کند.

در پایان اینجانب فرا رسیدن موسم رستگاری و گذشت، عید خجسته قربان و آغاز دهه ولایت و امامت را خدمت همه هموطنان عزیز بویژه مردم شریف و شهید پرور زرند و کلیه همکاران سخت کوشم درمجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در عرفه با زدودن زنگار معصیت از قلب هایمان و در قربان با قربانی کردن همه نفسانیات و منیّات و تعلقات دنیوی، سر تسلیم در مقابل عزم و اراده الهی فرود آوریم و با اخلاص تمام در کسب توفیقات الهی موفق و مؤید باشیم.

(ان شاء الله).

سرهنگ صمدالله ترابی

فرمانده انتظامی شهرستان زرند