تشکیل پرونده برای فرد توهین کننده به مردم زرند

در پی پخش فیلمی از نشست هیئت مدیره مجمع یکی از صنایع بزرگ شهرستان و توهین به مردم شریف زرند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند به آن واکنش نشان داد.

به گزارش صدای زرند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: بلافاصله پس از انتشار این ویدئو موضوع در دستور کار دادسرای شهرستان قرار گرفته و با تشکیل پرونده قضایی برای فرد توهین کننده، با رعایت صلاحیت محلی ،پرونده نامبرده به دادگاه صالح در تهران ارسال خواهد شد.

رضا یعقوبی با اشاره به سابقه ی فرهنگی و مذهبی زرند،با تعداد حدود ۱۲ هزار رزمنده و با قریب به ۶۰۰ نفر شهید، در دوران دفاع مقدس و جمله مشهور مقام معظم رهبری در مدح مردم زرند،تصریح کرد: اینکه یک گروه ،سرمایه گزاری بزرگی در این شهرستان انجام داده و باعث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای تعدادی از شهروندان شده اند در جای خود قابل تقدیر است ،اما بایستی افراد در اظهارنظرهای خود رعایت عدالت و انصاف را نمایند.

وی با اشاره به جرم انگاری انتشار مطالب کذب و غیر واقع و نسبت ناروا به افراد گفت: با جریحه دار شدن افکار عمومی و اعتراض یا مطالبه در جهت پیگیری موضوع، دستگاه قضایی در زرند با جدیت روند رسیدگی را پیگیری خواهد کرد اما اول انتظار جدی آن است که این شخص به واسطه توهین آشکار از مردم زرند عذرخواهی کند.