برگزاری دوره توانمند سازی شورای حوزه و پایگاه های بسیج به یاد شهید همدانی در سالن اجتماعات شهید مطهری کوهبنان

دوره توانمند سازی شورای حوزه و پایگاه های بسیج به یاد شهید همدانی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، بخشدار مرکزی کوهبنان، مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان و جمعی از ایثارگران و بسیجیان در سالن اجتماعات شهید مطهری برگزار شد.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: در این مراسم علی دستوری گفت: انقلاب اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار هست در حالی که طی سالیان گذشته شاهد انواع توطئه ها، فتنه ها ، ترورها و…. توسط دشمنان بودیم که به لطف خدا و تدابیر هوشمندانه ولایت و رهبری و مشارکت مردم همه ناکام ماند.

وی ابراز داشت: حفظ انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است بسیج و سپاه در خط مقدم این جبهه قرار دارند در حالی که برای رسیدن به عزت و اقتدار بیشتر باید اهل بصیرت و صبر باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سیرجان در جمع بسیجیان کوهبنان افزود: باید با بصیرت حق را از ناحق سوا کنیم و مسیر انقلاب را به خوبی ادامه بدهیم لذا باید همواره به خودسازی اهمیت بدهیم که در این راستا مناجات با خدا، تلاوت قرآن و تأمل در آیات نورانی و توسل به اهلبیت باعث خود سازی می شود.

وی ابراز داشت: تلاش کنیم همواره در خط ولایت باشیم منویات مقام معظم رهبری را تجزیه و تحلیل کنیم ، خود را در کنار شهدا بدانیم و از آنان کمک بخواهیم.

دستوری ادامه داد: حضور حداکثری و انتخاب فردی که راه رئیس جمهور شهید را ادامه بدهد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ابراز داشت: در هر کشوری انتخابات رقابت بین جریان های مختلف سیاسی است اما استکبار جهانی نظر خاصی به انتخابات کشور ما دارد لذا بر تحریم انتخابات ، حضور حداقلی و…. دلبسته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیرجان در جمع بسیجیان کوهبنان با استناد به منویات حضرت امام (ره) افزود: مردم کشور را از خودشان می دادند و سرنوشت کشور با انتخابات است لذا تاکنون به طور متوسط سالی یک بار انتخابات در کشور ما برگزار شده است.

وی با استناد به منویات مقام‌معظم رهبری گفت: انتخابات مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری است لذا شرکت نکردن در انتخابات در راس گناهان کبیره است.

دستوری بیان داشت: هر فردی حق رای دارد باید از این حق استفاده کند تا خواسته هایش محقق شود و حماسه ای بزرگ رقم بخورد.

وی خاطر نشان کرد: مردم با شور و حماسه در مراسم تشیع شهدای خدمت حضور پیدا کردند چون قدردان مسئولین خدمتگزار هستند البته مکمل این حماسه مشارکت در ۸ تیرماه هست.

فرمانده ناحیه مقاومت سیرجان افزود: مردم با حضور گسترده در انتخابات و تعیین معادلات بین المللی باید منافع خود را تامین کنند، ظرفیت ها را به ظهور و حضور برسانند، کام ملت را شیرین کنند که این مهم نیاز به رئیس جمهوری پرکار، فعال و خستگی ناپذیر دارد.

وی تاکید کرد: ولایت مداری، فعال، پرکار و پرتلاش بودن، آگاه بودن، دنبال حزب و جناج نبودن، اخلاق مداری و….. از جمله شاخصه ها در انتخاب افراد در انتخابات پیش رو هستند.