هم اکنون نشست شورای اشتغال شهرستان در فرمانداری زرند مطرح شد

سهم شهرستان در سال جاری ۱۸۰۷ نفر است . مهمترین وظیفه ی دستگاهها، اطلاع رسانی شفاف و سریع به جامعه ی هدف است.

به گزارش صدای زرند، عبدالقائم ترابی معاون امور عمرانی فرماندار زرند با اشاره به تسهیلات حمایتی دولت برای سرمایه گزاران حوزه ی اشتغال آفرینی گفت: دولت نهایت توجه خود را به این موضوع معطوف کرده است و بانک‌های عامل نیز باید به تعهدات خود عمل کنند. در این باره انتظار می رود دستگاه‌ها به هر میزان تسهیلاتی که در اختیار دارند باید بطور شفاف به جامعه هدف خود اطلاع رسانی کنند .

ترابی با تقدیر از همکاری خوب برخی از بانک‌ها در ارائه تسهیلات از تعدادی دیگر که همکاری مناسبی با متقاضیانی که واجد تمام شرایط دریافت تسهیلات هستند نداشتند ابراز ناخرسندی کرد و با اشاره به تاکید استاندار محترم در این گونه موارد خواستار جدیت بانک‌ها در همکاری با متقاضیانی که تمام مراحل خود را طی کرده اند شدند.

معاون فرماندار زرند در ارتباط با تعهدات اشتغال شهرستان هم گفت: تاکید جناب فرماندار همیشه این است که باید با پرهیز از آماری که در چارچوب اشتغال نمی گنجد ، بفکر ایجاد شغلی پایدار باشند.

ترابی شهرستان زرند را با توجه به قابلیت‌های متعدد و متکثری که در بخش های صنعتی معدنی کشاورزی گردشگری صنایع دستی و … در شهرستان زرند وجود دارد در مقایسه با شهرستانهایی که فاقد چنین زیرساخت‌های هستند بسیار خاص توصیف کرد و افزود: دستگاه‌ها باید بر اساس تعهدی که ادارات کل برای آنها تعریف و ابلاغ کرده اند قبل از پایان سال آمار خود را در سامانه ی رصد ثبت نمایند و ریزش آمار ولو برای یک نفر نیز پذیرفته نیست چرا که فرماندار محترم در ابتدای امسال با گلایه از برخی دستگاه‌ها که نتوانستند تعهدات سال ۱۴۰۲ را به سرانجام برسانند تاکید داشتند رایزنی لازم جهت اعمال تغییر در آمار از سوی ادارات کل معمول نمایند و زمانی که لیست به عنوان تعهد ادارات به فرمانداری می رسد دیگر هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نخواهد بود.

محمودزاده رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز کل سهم ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۳ شهرستان زرند را ۱۸۰۷ نفر اعلام شده است که سهم هر دستگاه مشخص شده و به آنها ابلاغ خواهد شد.

photo11934270063 photo11934270541 photo11934271152 photo11934272353