متولدان چه سال هایی امسال به پیش دبستانی و کلاس اول می روند؟

زحمتکش گفت: متولدان ۲ مهر ۱۳۹۷ تا ۱ مهر ۱۳۹۸ در دوره پیش دبستانی ۲ و متولدان ۲ مهر ۱۳۹۶ تا ۱ مهر ۱۳۹۷ در پایه اول ابتدایی ثبت نام می شوند.

به گزارش صدای زرند به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طاهره زحمتکش در جلسه ستاد ثبت نام دانش آموزان در مدارس در راستای اجرای پروژه مهر، با اشاره به اینکه امسال متولدان ۲ مهر ۱۳۹۷ تا ۱ مهر ۱۳۹۸ در دوره پیش دبستانی ۲ و متولدان ۲ مهر ۱۳۹۶ تا ۱ مهر ۱۳۹۷ در پایه اول ابتدایی ثبت نام می شوند، گفت: اولویت ثبت نام به صورت الکترونیکی از طریق سایت my.medu.ir از سوی والدین پس از دریافت نتیجه سنجش بدو ورود دانش آموزان انجام می شود و در صورت دسترسی نداشتن والدین به اینترنت، ثبت نام به صورت حضوری هم انجام می شود و مدارس باید همکاری های لازم را در این خصوص با اولیای دانش آموزان داشته باشند.

وی افزود: خانواده ها باید به سایت مراجعه کرده و اطلاعات شناسنامه ای دانش آموز، شامل: کد ملی والدین، نشانی محل سکونت و کدپستی را ثبت کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: ثبت نام دانش آموزان میان پایه، بعد از پایان امتحانات از سوی عوامل مدرسه به پایه بالاتر انجام می شود و نیازی به حضور اولیا در مدرسه نیست و در اولین گام برای پایه های ورودی اولیا باید در سامانه ثبت نام کنند.

جلسه ستاد ثبت نام با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیران نواحی یک و دو آموزش و پرورش کرمان و سایر اعضا در سالن شهید جعفری اداره کل برگزار شد.