امام‌جمعه کوهبنان:

رئیس جمهور منتخب باید راه رئیس جمهور شهید را ادامه بدهد

امام‌جمعه کوهبنان گفت: انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم کار را سخت می کند زیرا رئیس جمهور منتخب باید راه رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت را ادامه بدهد.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی؛ نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان با امامت حجت الاسلام حسن ایزدی در مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار کوهبنان برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام حسن ایزدی با تسلیت شهادت امام جواد (ع) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت از برگزار کننده گان مراسم یادواره شهدای گمنام و شهدای معلم تشکر کرد.

وی با استناد به سخنان گهر بار رهبر معظم انقلاب در حرم حضرت امام خمینی (ره) افزود: راه حضرت امام راه درست و حقی است که ثمره آن را شاهد هستیم تاسیس سپاه پاسداران و کمیته امداد از جمله اقدامات ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب است.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: پیش بینی فتح قدس و آزادی فلسطین از مژده های حضرت امام (ره) هست که در سخنان مقام معظم رهبری هم می بینیم و انشاالله اتصال انقلاب اسلامی به دولت یار و منجی را شاهد باشیم.

وی بیان داشت: منویات معظم له دنیا را مدیریت می کند با ترس و وحشتی که به جان دشمنان افتاده انشاالله شاهد نابودی غده سرطانی باشیم البته مقام‌ معظم رهبری این وعده را هم داده اند که شاهد افول آمریکا خواهیم بود.

خطیب جمعه کوهبنان ادامه داد: معظم له بیان داشت دلم برای رئیسی سوخت که این مهم نشان از این دارد که چه کارها و خدمات ارزشمند و عظیمی صورت گرفته بود که بیان نشده است.

وی ابراز داشت: محور سوم بیانات مقام‌ معظم رهبری انتخابات پیش رو است باید ویژگی های شهید رئیسی در رئیس جمهور منتخب هم باشد رئیس جمهور شهید در دسترس ملت بود و کار جهادی بدون نمایش انجام می داد و به دنبال تکمیل پروژه هایی بود که گذشته تعطیل شده بودند و کارهای نیمه تمام را تمام کرد.

وی تاکید کرد: این مهم کار را برای انتخابات پیش رو سخت می کند زیرا رئیس جمهور منتخب باید راه رییس جمهور شهید و شهدای خدمت را ادامه بدهد .

امام جمعه کوهبنان گفت: شهید جمهور به همه میدان داد و حتی پوتین رئیس جمهور روسیه می گوید شهید رئیسی یک همکار قابل اعتماد و صادق بود و حتی آنها به دنبال این هستند که رئیس جمهور منتخب ما ادامه دهنده راه او باشد که شاهد پیشرفت ایران باشیم.

خطیب جمعه کوهبنان ادامه داد: یادواره شهدای فرهنگی و‌گمنام که در هفته گذشته برگزار شد بسیار پر بار بود از همه کسانی که زحمت کشیدند تشکر میکنم.