حل مشکلات با وحدت ۳ قوه صورت خواهد گرفت

دکتر عبدالحسین همتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جمع مدیران دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی شهرستان زرند که در سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار شد طی سخنانی به اهمیت وحدت بین سه قوه در حل مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: در چنین فرایندی است که امید شکل می گیرد و مردم به انقلاب دلگرم تر خواهند شد.

به گزارش صدای زرند، منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی سپس به دلایل محبوبیت شهید جمهور آیه الله دکتر سید ابراهیم رئیسی پرداخت و در بخشی از سخنانش گفت: او مصداق کامل یک منتخبِ مردمی بود و حاضر بود تا برای حل مشکلات مردم خودش را آماج تخریب های بدخواهان کند، در بین مردم بود و خود را غرق در خدمت به مردم کرده بود و علیرغم اینکه مشکلاتی هم وجود داشت اما مردم چون می دیدند او صادقانه در حال تلاش است امیدوارانه به ادامه راه می پرداختند.

نماینده ی منتخب مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ایران از ضرورتِ عمل به عَهد یک منتخب برای خدمتِ صادقانه و بدور از تجمل گرایی سخن گفت و افزود: اینها بخشی از دلایل محبوبیت رئیس جمهور شهید بود و باید همه از آن پیروی کنیم.

دکتر همتی سپس بصورت تلویحی خواسته های خود را از مدیران اعلام کرد و گفت: معتقدم نباید یک مدیر، خودش از مشکلات گلایه کند بلکه اگر مشکلی هست و انتقادی بر آن وارد است اتفاقا بخشی از مشکل خودِ مدیران هستند که باید بدنبال حل مشکل و گشودنِ گره باشند.

جوانترین نماینده ی مجلس شورای اسلامی ایران از نیروی جوانی بعنوان ابزار قدرت یاد کرد و گفت: توجه به جوانان و به صحنه آوردنِ نیروی جوانی یک امتیاز برای نظام است و آماده کردنِ نسل جوان بعنوان آینده سازان انقلاب بسیار اهمیت دارد و لذا کادرسازی باید در این مقطع صورت پذیرد.

دکتر همتی سپس به اقدامات خود پس از انتخابِ مردم اشاره ای کرد و گفت: قریب ۱۵۰ جلسه ی تخصصی با تشکیل کارگروه‌های مختلف طی این مدت برگزار شد تا اولا به شناسایی دقیق چالش‌ ها و مشکلات تمام سطوح اجتماعی بپردازیم و در مرحله ی دوم به مسائلی که می تواند این چالش‌ها و مشکلات را به فرصت تبدیل کند توجه داشتیم و بحمدالله طی این مدت فرصت خوبی برای این دو موضوع بود و نباید از هیچ فرصتی برای انجام وظایف به سادگی عبور کرد.