فرماندار:

تبیین انجام نشود تخریب جای آنرا می گیرد

سیدرضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند در نشست شورای اداری شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطر رئیس جمهور شهید آیه الله دکتر رئیسی گفت: مدیران باید علاوه بر فعالیت اداری حتما در جهاد تبیین هم مشارکت جدی داشته باشند.

به گزارش صدای زرند، نماینده عالی دولت از مشارکت پرشور مردم در انتخابات اخیر بعنوان مکمل پیام بزرگِ تشیع جنازه رئیس جمهور شهید نام برد و گفت: مراسم تشییع باشکوه رئیس جمهور پیامهای بزرگی هم برای جهان و هم برای کشور خودمان داشت که همه تا حدودی هم به آن اشراف دارند و در صحنه ی بین الملل تا چه اندازه توانست روی اهداف متعالی انقلاب تاثیرگزار شود چرا که دنیا متوجه شد پس از چهل و پنج سال که از انقلاب می گذرد مردم همچنان اوایل انقلاب دلبسته ی نظام انقلاب و خدمتگزاران واقعی خود هستند.

فرماندار با انتقاد از برخی مدیران گفت: کلماتِ “نمی شود” و “نمی توانیم” چیزی جز پاشیدنِ بذر یاس و نامیدی در جامعه ندارد و میدانم که هم می شود و هم می توانیم و من خودم بسیاری از مواقع پایم را فراتر از مسئولیت گذاشتم تا خدمتی برای مردم انجام دهم و معتقدم مردم با چنین رویکردی از سوی مدیران به نظام دلگرم و امیدواری بیشتر پیدا می کنند.

سیدرضا حسینی نژاد به ثبت نام نامزدها هم واکنش نشان داد و گفت: طرف خودش می‌داند که نه شرایط لازم را دارند و تائید هم نمی شود منتهی ثبت نام می کنند و این چه معنایی دارد؟! جز آنکه هدف شان از این کار بطور مثال هزینه سازی برای نظام است؟

او در ادامه افزود : بحمدالله مردم ما بسیار باهوش و بصیر هستند و این رفتارهای ضداخلاقی را می شناسند لذا باید به آن افرادی که با این هدف گام برمی‌دارند بگویم که راه به جایی نخواهند برد.

فرماندار با اهمیت تبیین گفت: اگر تبیین بخوبی انجام نشود آنوقت تخریب جای آن را می گیرد و نظیر این را درباره شهید دکتر رئیسی همه دیدیم وقتی ما نتوانستیم کارهای او را بخوبی در جامعه منعکس کنیم موج تخریب شروع می شود و کار به جایی می رسد که امام خامنه ای مدظله العالی در سخنرانی خود فرمودند دلم برای رئیسی سوخت.

رئیس شورای اداری شهرستان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: باید روی امید آفرینی در جامعه با تبیین دستاوردها ،عمیقتر شوید و قطعا مدیری که با حرفهایش به ارباب رجوع باعث دلسردی می شود قطعا مواخذه خواهد شد.