امام جمعه زرند:

اخلاق را نباید در تنور انتخابات سوزاند

حجه الاسلام شجاعی نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند در جلسه‌ شورای اداری در فرمانداری با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات گفت: تمام انتخابات در جای خود حائز اهمیت هستند و به تناسب زمان و شرایط ،هر دوره از انتخابات دارای ویژگی هایی است که باید با دقت و حدت در جامعه تبیین شود.

به گزارش صدای زرند، امام جمعه زرند با اشاره به سخنان رهبری در حرم امام هم گفت: سه نکته ی مهمی که از این بیانات پیرامون انتخابات وجود دارد را باید لحاظ کنیم.

او از آبروی ملی بعنوان مهمترین کلید واژه نام برد و با استناد به حدیثی از امام صادق گفت: آبرویی که ریخته شود نمی توان دیگر آن را به سادگی جمع کرد. لذا هم نامزدها و هم طرفداران خیلی مراقب باشند چه بسا تخریب دیگران آبروی ملی را می برد و ای کاش قانونی باشد تا پس از انتخابات به تخریب های نامزدها علیه یکدیگر رسیدگی شود .

شجاعی ،ماهیت و جنس رقابت را در جامعه صرفا راهی برای خدمت عنوان کرد و افزود: اگر ماهیت برای خدمت واقعی باشد دیگر حزب و دسته و قدرت طلبی معنا نخواهد داشت.

امام جمعه زرند از حاکمیت اخلاق در تبلیغات بعنوان سومین محور از بیانات رهبر معظم انقلاب یاد کرد و خطاب به نامزدها گفت: مراقبت کنید تا اخلاق را در تنور انتخابات نسوزانید

حجه الاسلام شجاعی در ادامه با تمجید از تلاش‌های خالصانه ی شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی و نیز سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این دو بزرگوار می تواند الگویی مناسب برای آبرو شدنِ یک مسئول عنوان کرد و از مدیران خواست از این مسیر رهرویی کنید.