سرمایه گذاری سیصد میلیارد ریالی برای احداث کارخانجات تولید آجر سفال صنعتی

به گزارش صدای زرند ،خنجری فرماندار گفت: احداث این کارخانجات با مشارکت شرکت سرمایه گذاری روح بخش، مرکز طراحی و توسعه صنعتی رازی و پیمانکاری سازمان صنایع دفاع به منظور رسیدن به در آمدی پایدار در شهرستان زرند کلید خورده است.

در راستای توسعه صنعتی و مشارکت بخش خصوصی در شهرستان زرند، احداث کارخانجات تولید آجر سفال صنعتی با پیمانکاری سازمان صنایع دفاع، نمایندگان شرکت سرمایه گذاری روحبخش، مرکز طراحی و توسعه صنعتی رازی و شهرداری زرند با سرمایه گذاری بالغ بر سیصد میلیارد ریال در آینده ای نزدیک اجرائی خواهد شد.

Jalese-Khanjeri

به گزارش صدای زرند ،خنجری فرماندار جذب سرمایه گذاران به منظور اشتغال و کارآفرینی جوانان بومی و جویای کار در شهرستان زرند را یادآور شد و گفت: احداث این کارخانجات با مشارکت شرکت سرمایه گذاری روح بخش، مرکز طراحی و توسعه صنعتی رازی و پیمانکاری سازمان صنایع دفاع به منظور رسیدن به در آمدی پایدار در شهرستان زرند کلید خورده است.

فرماندار زرند تصریح کرد: مرکز طراحی و توسعه صنعتی رازی به نمایندگی از سازمان صنایع دفاع وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فرآیند مطالعات امکان سنجی و شرایط اجرایی پروژه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/