در دیدار مدیرعامل شرکت «راهبر فرایند آریا» با فرماندار مطرح شد:

مس به حوزه صنعت و معدن زرند اضافه میشود

دکتر حسن‌رضا حیدری مدیرعامل شرکت «راهبر فرایند آریا» با حضور در فرمانداری با سیدرضا حسینی نژاد فرماندار دیدار و گفت‌وگو نمود.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، “سید رضا حسینی نژاد” فرماندار در این دیدار با تاکید بر اشتغالزایی پایدار و درآمدزا گفت: مجموعه مدیریت شهرستان با رویکرد توسعه متوازن و به سرانجام رسدن چرخه های کامل تولیدات صنعتی و معدنی از سرمایه گذاران حمایت می کند.

وی با اشاره به اقدامات خوب مجموعه راهبر فرایند آریا در حوزه مطالعات ذخایر مس شهرستان و انجام مقدمات اولیه برای ورود به حوزه استخراج از حمایت ویژه دولت و سیستم اجرایی شهرستان از این مجموعه خبر داد.

دکتر حسن‌رضا حیدری مدیرعامل شرکت «راهبر فرایند آریا» ضمن تشکر از حمایت های فرماندار زرند با بیان اینکه مطالعات بر روی ذخایر مس در حال انجام است اظهار داشت: به ذخایر خوبی در این حوزه دست یافته ایم و در راستای ارتقاء مجوعه راهبر فرایند و بستر سازی در زمینه استخراج مس مقدمات کار فراهم گردیده که با محقق شدن این امر شهرستان زرند در حوزه صنعت و معدن با پنجره جدیدی رو به افق های کار، تولید و اشتغال روبرو خواهد بود.