تبریک نمایندگان استان کرمان به رئیس جمهور در خصوص دستاورد جهانی سازمان ملی استاندارد ایران

پس از موفقیت‌آمیز ارزیابی همترازی مرکز تایید صلاحیت ایران توسط اتحادیه تایید صلاحیت آسیا – اقیانوسیه و تمدید و افزایش عضویت کامل ایران در این اتحادیه مجمع نمایندگان مردم شریف استان کرمان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی این افتخارآفرینی را به رییس جمهور و مدیران و کارکنان سازمان استاندارد تبریک گفتند.

به گزارش صدای زرند متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

جناب آقای دکتر رئیسی

ریاست محترم جمهور و رئیس محترم شورای عالی استاندارد

با سلام

رشد و بالندگی میهن اسلامی در عرصه بین‌المللی این بار در قالب نتیجه موفقیت‌آمیز ارزیابی همترازی مرکز تایید صلاحیت ایران توسط اتحادیه تایید صلاحیت آسیا – اقیانوسیه و تمدید و افزایش عضویت کامل ایران در اتحادیه مذکور؛ با رای قاطع ۹۷ درصدی رقم خورد.

قطعا این دستاورد فنی، اجرایی، اقتصادی تحقق وعده صادق دیگری در دوران تحولی مردمی بوده و ماحصل تلاش‌های دلسوزانه تمامی دست اندرکاران عرصه استانداردسازی کشور و در راس آن مقام عالی ریاست جمهور به عنوان ریاست محترم شورای عالی استاندارد می.باشد.

این‌جانبان نمایندگان مردم غیور و شهیدپرور استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک این دستاورد بین‌المللی عظیم که در سایه ارشادات حضرتعالی و تلاش بی‌وقفه ریاست و کارکنان سازمان ملی استاندارد پس از ۳۰ سال، کام ملت شریف ایران را شیرین کرد، تبریک عرض نموده و صمیمانه از درگاه خداوند متعال سعادت، سلامت و توفیقات روز افزون پیکره دولت مردمی را در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت داریم.

مجمع نمایندگان مردم شریف استان کرمان در مجلس شورای اسلامی