تدفین شهدای حادثه تروریستی کرمان در محل گلزار شهدا

پیکر شهدای حادثه تروریستی کرمان، جمعه ۱۵ دی ماه برگزار و در محل گلزار شهدا تدفین خواهند شد.

به گزارش صدای زرند، جلسه شورای اداری استان کرمان پنجشنبه ۱۴ دی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و سایر اعضا در محل سالن شهید مرتضوی کرمان برگزار شد.

علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در این جلسه گفت: شب قبل از شهادت حاج قاسم، ۷۵ هزار نفر در شهر کرمان اسکان داده شده اند که باید از مدیران و مسئولان مربوطه کمال تشکر را کرد.

وی بیان داشت: این اتفاق تروریستی بسیار تلخ، نشان از عجز و ناتوانی دشمنان دارد؛ بنابراین این حرکت به شدت محکوم است و روز به روز شاهد اتحاد بیشتر جبهه مقاومت در منطقه هستیم.

بیگ زاده بیان داشت: مدیران اجرایی با حضور در خانواده شهدا ضمن عرض تسلیت، هماهنگی لازم برای برگزاری برنامه تشییع و تدفین را داشته باشند.

علی بابایی فرماندار کرمان در این جلسه گفت: طبق هماهنگی انجام شده زمان تشییع شهدای انفجار های تروریستی، فردا جمعه ۱۵ دی ماه راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از محل چهارراه غزه به طرف مصلی کرمان انجام می شود.

وی با بیان این مطلب که شهدا در گلزار شهدای کرمان تدفین خواهند شد، افزود: در صورت رضایت خانواده شهدای غیر بومی، این شهدا نیز در برنامه تشییع خواهند بود.

فرماندار کرمان تصریح کرد: طبق هماهنگی انجام شده، مدیران برای هماهنگی برنامه تشییع در منازل خانواده شهدا حضور پیدا می کنند.