اعلام محدودیت های ترافیکی هفتۀ مقاومت در کرمان؛

مسیرهای منتهی به گلزار شهدا از ۱۲ دی ماه مسدود می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با بیان این که در راستای تسهیل ترافیک در گلزار شهدای کرمان در هفتۀ مقاومت اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: از ۱۲ دی ماه جاری همۀ مسیرهای منتهی به گلزار شهدا مسدود می شود و این محدودیت ها تا پایان هفتۀ مقاومت ادامه خواهند داشت.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ اسماعیل خوشوقت ۱۰ دی ماه در نشست خبری افزود: ۱۳ دی ماه تردد هرگونه وسیله نقلیه در خیابان های شهدا از تقاطع عصای سفید (آلاشت – شهدا) به سمت گلزار ممنوع است. در بلوار شهید پورجعفری از سمت تخت درگاه قلی بیگ، دوربرگردان اول و از سمت بلوار آیت الله خامنه ای به سمت گلزار، دوربرگردان روبه روی پمپ بنزین به سمت گنبد جبلیه تردد ممنوع خواهد بود و هیچ خودرویی در طول مسیر نباید پارک شود.

وی ادامه داد: همچنین از ۱۲ تا ۱۸ دی ماه تردد هرگونه وسیله نقلیه سنگین از میدان بیرم آباد به سمت بلوار شهید پورجعفری و همچنین از پل سیدی به سمت بلوار آیت الله خامنه ای و بلوار شهید پورجعفری ممنوع است.

خوشوقت با توصیه به مردم برای استفاده از خودروهای عمومی یادآور شد: تعداد کافی اتوبوس برای جابه جایی مردم پیش بینی شده و همچنین شهرداری ۵۰ دستگاه ون برای جابه جایی مردم در نظر گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با اشاره به وجود دو پارکینگ با ظرفیت بالا در گلزار شهدا اظهار کرد: عبور خودروها در این دو پارکینگ کاملاً مجزا شده و ۲۵۰۰ ظرفیت برای خودروهای شخصی ایجاد شده ضمن این که در پارکینگ اتوبوس ها نیز جای پارک حدود ۱۵۰ اتوبوس وجود دارد.