برخورد با تردد خودروهای دولتی در خارج از وقت اداری

فرماندار زرند گفت: از تردد خودروهای دولتی در خارج از وقت اداری که فاقد حکم ماموریت باشند، جلوگیری می‌شود و برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

فرماندار زرند گفت: از تردد خودروهای دولتی در خارج از وقت اداری که فاقد حکم ماموریت باشند، جلوگیری می‌شود و برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

Khanjeri_02

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس ، حبیب‌الله خنجری پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری این  شهرستان بر نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب‌رجوع  و حضور به‌موقع مدیران در جلسات تاکید کرد و برای افزایش ضریب امنیت از دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به نصب سیستم‌های دوربین مداربسته اقدام کنند.

فرماندار زرند بیان کرد: از تردد خودروهای دولتی در خارج از وقت اداری که فاقد حکم ماموریت باشند، جلوگیری می‌شود و برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به بحث مثلث توسعه شهرستان زرند که از ۲۱ فروردین ماه کلید خورد، گفت: با همکاری همه مدیران و مسئولان باید در راستای پیشرفت پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری تلاش کنیم و در جذب سرمایه‌گذار از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

امام جمعه زرند هم با تبریک نیمه شعبان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور مهدی (عج) است و بشریت امروز تشنه ظهور مولا و آخرین ذخیره الهی است که با ظهور امام عصر (عج) بساط تمام مستکبران و زورگویان عالم برچیده می‌شود و ما باید به عنوان منتظر واقعی آن حضرت در رفع و دفع ظلم و ستم و تعدی وارد میدان شویم.

وی تصریح کرد: جان و مال و هر چه داریم و در اختیار ما است از برکت امام زمان (عج) است و باید در گسترش فرهنگ امام زمانی در جامعه تلاش کرد تا تاثیرات آن را در زندگی خود ببینیم.

انتهای پیام/