دستگیری ٣٣٠ تبعۀ غیرمجاز طی شبانه روز گذشته در کرمان؛

۶ مغازه به دلیل به کارگیری اتباع غیرمجاز در بازار کرمان پلمب شد

شش مغازه که در بازار کرمان به افاغنۀ غیرمجاز اجاره داده شده بود و یا از این اتباع به عنوان متصدی برای انجام امور و فعالیت های روزانه استفاده می کردند، پلمب شدند و هشت مغازه نیز اخطار دریافت کردند.

به گزارش صدای زرند، دادستان کرمان با اعلام این خبر گفت که در پی بازرسی از مغازه ها، ۵٠ تبعۀ خارجی غیرمجاز و فاقد مجوز اقامت دستگیر شدند.

مهدی بخشی ۱۸ مهرماه همچنین خاطرنشان کرد: در ٢۴ ساعت گذشته ٣٣٠ تبعۀ غیرمجاز در سطح شهرستان کرمان دستگیر و ٣١ دستگاه خودرو شوتی توقیف شده و این طرح کماکان در استان ادامه دارد.

وی در توضیح بیشتر با اشاره به گشت مشترک شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز متشکل از نمایندۀ دادستانی، فرماندهی انتظامی، اداره کار، اماکن و شهرداری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترلی و نظارتی صنوف بازار بزرگ کرمان با محوریت برخورد با اتباع خارجی غیرمجاز و فعال در صنوف، شش باب مغازۀ متخلف پلمب شد و هشت مغازه اخطار دریافت کردند.

بخشی افزود: در بررسی های میدانی مشخص شد تعدادی از واحدهای مورد نظر، در اجارۀ اتباع خارجی بوده و تعدادی دیگر از واحدها از اتباع خارجی غیرمجاز به عنوان متصدی برای انجام امور و فعالیت های روزانه استفاده کرده اند.

دادستان کرمان گفت: با هماهنگی قضایی، واحدهای صنفی مورد نظر پلمب و تعداد ۵٠ تبعۀ خارجی غیرمجاز و فاقد مجوز اقامت دستگیر شدند.

انتهای پیام/