بالاخره مدیریت اداره ارشاد زرند تعیین تکلیف شد

بعد از حواشی ایجاد شده در انتخاب سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند و تغییری که در آن قرار بود گلستانی به جای سیف‌الدینی بنشیند که بنا به دلایل نامعلوم به تعویق افتاد، بالاخره امروز و با حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، حمید گلستانی به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند منصوب شد.

به گزارش صدای زرند پیش از این و در اواسط اردیبهشت ماه سال جاری بود که خبر تودیع و معارفه مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند منتشر شد، اما بنا به دلایلی که هرگز شفاف و رسمی بیان نشد، این مراسم به حاشیه کشیده شد و موقتاً برگزار نشد.

امروز و بعد از گذشت حدود دو ماه از خبر قبل بالاخره با حکمی از سوی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید گلستانی بر صندلی مدیریت اداره ارشاد اسلامی زرند نشست؛ صندلی که به نظر می‌رسد چند روزی هن بود که به دلیل رفتن رحیم سیف‌الدینی به اداره کل کرمان، خالی مانده بود!

بنا به اطلاع ما رحیم سیف‌الدینی از چند روز قبل و با حکم کارشناس فرهنگی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان مشغول خدمت شده است.

گفتنی است، حمید گلستانی سابقه مسئولیت کتابخانه شهید محسن کرموند ریحانشهر، مسئولیت امور فرهنگی و هنری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند و مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان را در پیشینه شغلی خود دارد.

انتهای پیام/