در پی انتشار ویدیویی از مشکلات جاده‌ای زرند/

معاون فرماندار زرند: پیگیر رفع مشکلات جاده‌ای هستیم

معاون عمرانی فرمانداری زرند در پی انتشار ویدیویی از مشکلات جاده‌ای زرند در صدای زرند طی تماسی از روند پیگیری‌های بعمل آمده در ارتباط با جاده‌های این شهرستان خبر داد و بیان داشت: بعد از حضورم در فرمانداری به طور جد پیگیر مشکلات جاده‌های زرند و به طور ویژه جاده زرند - دشتخاک و دشتخاک به راور هستیم.

به گزارش صدای زرند، مهندس ترابی در این تماس تلفنی از بهبود شرایط جاده‌ی راور بعد از مسجد ابوالفضل (ع) به طول حدود ۶ کیلومتر گفت و از پیگیری‌های بعمل آمده و جذب بودجه‌ای برای بهبود شرایط روکش آسفالت در محدوده جاده‌ی بابتنگل خبر داد.

وی دو بانده شدن محور زرند – رفسنجان را از محل ماده ۲۳ استان در دستور پیگیری برای مصوب شدن اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد که اقدام لازم در این زمینه در آینده‌ی نزدیک به نتیجه برسد.

مهندس ترابی تردد ماشین‌های سنگین با بار بیش از ظرفیت قانونی را یکی از دلایل فرسودگی جاده‌های این شهرستان دانست و بیان داشت: عدم وجود باسکول در مسیر تردد تریلی‌ها برای کنترل میزان بار موجب حمل بیش از اندازه می‌شود که همین موضوع هم یکی از دلایل اصلی خرابی آسفالت در ابتدای مسیر زرند – کرمان، در حوالی پمپ بنزین، می‌باشد.

او از تشکیل جلسه‌ای در روز گذشته در محل استانداری کرمان نیز گفت و بر اساس خبر منتشره از این جلسه، تصویب اجرای طرح‌هایی برای بهبود شرایط جاده‌ی محور زرند – کرمان در رابطه با جابجایی کمربندی شرقی شهر زرند و رفع دسترسی ایمن و اصلاح تقاطع حادثه‌خیز ریحانشهر و… با مشارکت زیسکو در دستور کار می‌باشد.

انتهای پیام/