نگاهی به عملکرد سرمربی بومی فولاد زرند

بیرق افتخار و غرور زرندیا

دو سال از عمر حضور تیم فوتسال فولاد زرند در لیگ برتر کشور می‌گذرد دو سالی که با فراز و نشیب‌های ورزشی زیادی همراه بود که در نوع خود قابل تامل است.

صدای زرند – حسن‌ضیاءالدینی: از نگاه این قلم دو اتفاق توامان و مکمل یکدیگر مهمترین رویداد مدیریتی در شاکله‌ی این تیم بود که توانست جغرافیای موفقیت این تیم را بگسترد و غرور آفرین رقم زند.

فولاد زرند با توجه به کسب مجوز حضور در لیگ برتر برای به حداقل رساندن ضریب خطا در بازی‌هایی که ماهیت آن‌ها با لیگ دسته اول تفاوت ماهوی دارد سعی کرد مثل تمام تیم‌هایی که در بزرگترین رویداد فوتسالی کشور توپ می‌زنند از یک سرمربی با تجربه و خاک خورده لیگ برتری برای هدایت این تیم بهره ببرد.

با تمام هزینه‌ و اعتمادی که مدیران فولاد زرند برای برافراشتن پرچم فوتسال خود در بازی‌های لیگ برتر به منصه‌ظهور رساندند اما این بیرق-با تمام استعداد و تلاش رضا کردی-نتوانست سهمی بیش از “نیمه برافراشته” شدن در سپهر لیگ برتر از خود به نمایش بگذارد و در نتیجه دامنه انتقادات از عملکرد مدیریت این تیم،گسترده‌تر از همیشه در حال جولان دادن در فضای مجازی و حقیقی بود!

به ناچار سلطنت کردی،محکوم به کیش و مات شدن در صفحه ورزش حرفه‌ای بود.در اقدام شجاعانه و البته با چاشنی تدبیر مهندس مهدی ماهر مدیرعامل این تیم ،فولاد زرند دست امین پایمرد را که چندین سال در همین تیم سمت مربیگری داشت را فشرد و رهبری این تیم را به او سپرد.

با همه آوازه و رزومه‌ی رضا کردی که خلاصه می‌شود در مدرسی فوتبال و فوتسال AFC و مربیگری تیم‌های مختلف از جمله دبیری تبریز، ارم‌کیش قم، پرسپولیس تهران، کیش‌ایر قم، فیروز صفه‌اصفهان، فرش‌آراء مشهد و سن‌ایچ ساوه و واموس اندونزی در مقابل جانشین زرندی رضا کردی بدون سابقه سرمربیگری در لیگ‌برتری ،سکان‌دار تیمی شد که امید به ماندنش در لیگ برتر با هر مسابقه کم رنگ‌تر از قبل می‌شود!

امین پایمرد با مدیریت خود و تلاش بازیکنان در چند بازی آخر نتایج خوبی کسب کرد و توانست تیم فوتسال زیسکو را در رده‌ی هفتم جدول لیگ برتر جای دهد.

امسال نیز پایمرد توانست با کسب دو امتیاز بیشتر از سال قبل رده‌ی ششم جدول را از آن فولادی‌ها کند تا نشان دهد سرمربی قابلی است؛ بدون داشتن لهجه ، پرستیژ و رزومه لیگ‌برتری و صد البته با قرار دادی به نسبت پایین‌تر از خلف سابق خود!

پر بیراه نیست اگر ادعا کنیم با تدبیر مدیران فولاد زرند بخصوص حمایت همه جانبه دکتر سهراب‌نژاد مدیر عامل شرکت فولاد زرند ایرانیان ،قبل از اینکه پرچم فولاد زرند ایرانیان در این رویداد ملی در حال اهتزار باشد،پرچم برافراشته یک “سرمربی زرند” در لیگ‌برتر برای زرندیا غرور آفرین و افتخارآمیز شد.

انتهای پیام/