شهردار زرند:

آغاز عملیات جدول گذاری و ساماندهی فضای داخلی میدان دانشگاه آزاد

شهردار زرند با اعلام اینکه میادین ورودی شهر به عنوان یک المان و سمبل در معرفی شهر می باشند و باید بهترین شکل زیبا سازی شوند گفت: اولویت ما در شهرداری ارتقاء کیفیت سیما و منظر شهری در ورودی‌ها، میادین و فضا‌های سبز می‌باشد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، علی ضیاءالدینی انجام طراحی متناسب با شرایط و شاخصه های شهر زرند را یکی دیگر از اهداف شهرداری اعلام وتصریح کرد:با توجه به قرار گرفتن میدان دانشگاه در یکی از مهمترین ورودی های شهر سعی داریم بهترین و زیباترین فضای شهری را در این منطقه ایجاد نمائیم.

شهردار زرند میدان دانشگاه و بلوار شورا را از مهمترین پروژه های شهرداری عنوان و تصریح کرد: طراحی فضای داخلی میدان دانشگاه به گونه ای انجام شده است در تمام سال شاهد زیبایی خاصی در این میدان باشیم.

ضیاءالدینی نورپردازی های زیبا، اَبنماها و فضاهای سبز مخصوص همراه با کاشت درختان و استفاده از هنرهای ایرانی و اسلامی در این میدان را از دیگر برنامه های شهرداری عنوان و تصریح کرد:در حال حاضر عملیات جدول گذاری نمای داخلی این میدان آغاز شده است و امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری از این میدان باشیم.

photo 2022 11 12 14 41 01

انتهای پیام/