کلنگ ساماندهی میدان دانشگاه آزاد اسلامی به زمین زده شد

در پنجمین روز از هفته دولت و طی آئینی با حضور مهرابی معاون اقتصادی استاندار ، حسینی فرماندار،حجت الاسلام والمسلمین شجاعی امام جمعه ، عباس ایرانمنش رئیس و اعضای شورای شهر ،ضیاءالدینی شهردار زرند و مدیران شهرداری از فاز اول بوستان محله ای قرنی بهره برداری شد.

به گزارش صدای زرند، شهردار زرند در این مراسم با اعلام اینکه شهر زرند با حمایتهای شورای شهر تبدیل به کارگاه سازندگی شده است گفت: یکی از اهداف و برنامه های شهرداری نگاه همه جانبه به مسائل و مشکلات شهری و خصوصاً ورودی های شهر می باشد .

علی‌ضیاءالدینی با تاکید بر اینکه ورودی های شهر باید معرف هویت شهر باشد،از میدان دانشگاه به عنوان یکی از ورودی های بسیار مهم شهر نام بردو افزود:با اجرای طرح کارشناسی شده بیش از ۵۰۰متر مربع از فضای این میدان کاهش خواهد یافت تا دسترسی به میدان با ایمنی بالاتری انجام شود .

وی حجم خاک برداری این میدان را بالغ بر ۳۵۰متر مکعب عنوان و تصریح کرد:برای آماده سازی این میدان جهت فعالیتهای عمرانی بیش از ۱۸۰۰متر مکعب شن ریزی نیز انجام خواهد شد .

شهردار زرنداستفاده از نظرات کارشناسان و پیاده سازی نقشه های کلی این طرح را از برنامه های مهم شهرداری عنوان و افزود:ساختن شهری زیبا، شاداب و زنده نیازمند مشارکت همه شهروندان به خصوص صاحب نظران وکارشناسان می باشد و در این راه دست یاری به سوی همه مهندسین و مشاورین داریم تا بتوانیم باجمع آوری ، تدوین ضوابط و قوانین گامی در جهت استاندارد سازی و زیباسازی منظر شهری برداریم .

او ساماندهی جداول ،زیباسازی فضای داخلی میدان،اجرای ابنما،گل کاری ،ترمیم گوشوارهای میدان،ترمیم آسفالت،نورپردازی و… را از برنامه های این شهرداری عنوان و گفت: این میدان به مساحت ۷۰۰۰متر مربع و اعتبار ۵۰میلیارد ریال بهسازی خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد:این طرح با همکاری و همراهی همه شهروندان و فعالیتهای مجموعه شهرداری در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد .

photo 2022 08 28 18 41 24 photo 2022 08 28 18 41 27

انتهای پیام/