استاندار کرمان در ستاد مدیریت بحران زرند:

آبرسانی به روستاهای سیل زده زرند با تانکر/ سیل های زرند خسارت جانی نداشته است

استاندار کرمان با بیان اینکه خوشبختانه سیل در شهرستان زرند خسارت جانی نداشته، تاکید کرد: خسارات وارده به زمین های کشاورزی، احشام و منازل مردم جبران شود.

به گزارش صدای زرند، نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان زرند روز پنجشنبه ۶ مردادماه جاری با حضور استاندار کرمان، فرماندار زرند، بخشداران و اعضای ستاد بحران در محل فرمانداری زرند برگزار شد.

“سیدرضا حسینی نژاد” فرماندار شهرستان زرند ضمن تشکر از اقدامات دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران گفت: در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی بالاخص دستگاه‌هایی که کانون بحران هستند از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی این بحران، برنامه ریزی کرده بودند تا شاهد خسارات زیادی نباشیم.

“محمدمهدی فداکار” استاندار کرمان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه حضور در کنار مردم در مواقع بحران اولین قدم برای حل مشکلات است، تصریح کرد: حضور بین مردم و درک واقعی از مشکلات آن‌ها ضروری است و اینکه پشت درهای بسته، انتظار حل مشکلات را داشته باشیم، امکان‌پذیر نیست.

فداکار اظهار داشت: مردم قدرشناس هستند لذا سعی کنیم اعتمادشان را به دولت خدشه دار نکنیم و خواهش بنده از مسئولین این است که با وجود خستگی وقت گذاشته و کمک کنیم تا خسارات کمتری به مردم وارد شود و مردم را نسبت به خطرات احتمالی هوشیار کنیم چرا که خدمت به آنها رحمت و رضایت الهی را جلب خواهد کرد.

وی با بیان اهمیت بازیابی زیرساخت ها پس از حوادث گفت: خسارات وارده به زیرساخت های برق و آب هرچه سریعتر مرتفع گردد و با توجه به آسیب به شبکه آب روستای حصن آبرسانی تا تعمیر شبکه با تانکر به این عزیزان رسانده شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه خوشبختانه سیل در شهرستان زرند خسارت جانی نداشته تاکید کرد: خسارات وارده به زمین های کشاورزی، احشام و منازل مردم جبران شود.

وی گفت: در این رویداد‌ها امکان دارد مردم در عصبانیت به شما توهین کنند؛ بنابراین تحملتان را بالا ببرید و حضورتان را در میان مردم پررنگ کنید.

استاندار کرمان تاکید کرد: افراد فقیر و ضعیف را دریابید و از هلال احمر می‌خواهم خانه‌هایی را که در سیریز دچار خسارت شده اند، سریعا یاری کنند تا به وضعیت قبل برگردند.

استاندار کرمان در ستاد مدیریت بحران زرند0 photo 2022 07 29 02 25 02 photo 2022 07 29 02 24 57 photo 2022 07 29 02 24 52 photo 2022 07 29 02 24 42 photo 2022 07 29 02 24 36

انتهای پیام/