دیدار اعضا هیات مدیره انجمن روابط عمومی زرند با فرماندار

مسعود لشکری نایب رییس انجمن روابط عمومی زرند، با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال “اقتصاد و فرهنگ”، خواستار توجه جدی روابط عمومی ها به مقوله فرهنگ و پیشبرد منویات رهبری انقلاب در این بخش شد.

اعضا هیات مدیره انجمن روابط عمومی شهرستان زرند روز گذشته با حضور در دفتر فرماندار با وی دیدار و گفتگو کردند.

WWSZ15

به گزارش “صدای زرند” به نقل از انجمن روابط عمومی زرند، در این نشست مسعود لشکری نایب رییس انجمن روابط عمومی ضمن تبریک انتصاب خنجری به این سمت، گزارشی از روند اقدامات و فعالیت های سال ۱۳۹۲ انجمن را بیان کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال “اقتصاد و فرهنگ”، خواستار توجه جدی روابط عمومی ها به مقوله فرهنگ و پیشبرد منویات رهبری انقلاب در این بخش شد.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند در این نشست ضمن تقدیر از اعضا هیات مدیره در خصوص راه اندازی و پیگیری برنامه های انجمن روابط عمومی تصریح کرد: روابط عمومی ها بازوی قوی و توانمند مدیران هر مجموعه و سازمان می باشند که می توانند نقشی تاثیر گذار در ایجاد ارتباط و رفع مشکلات موجود داشته باشند.

وی افزود: امیدواریم با همکاری و تعامل هر چه بیشتر بین مسولین شاهد توسعه و شکوفایی شهرستان زرند در تمامی بخشها باشیم.

در این نشست اعضا هیات مدیره ضمن بیان دیدگاههای خود در خصوص مسایل جاری انجمن، خواستار حمایت و توجه هر چه بیشتر فرماندار از مجموعه روابط عمومی ها شدند.

انتهای پیام/