محقق شدن برنامه تولید سنگ آهن در مجتمع جلال آباد زرند

مهندس میرزایی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و کوشش تمامی پرسنل در سال ۱۳۹۲ و علیرغم وجود مشکلات عدیده و انجام تعمیرات اساسی سیستم های خردایش، توانستیم میزان ۱/۰۲۹/۶۲۴ تن سنگ آهن دانه بندی شده تولید نماییم.

مهندس حسین میرزایی، مدیر مجتمع سنگ آهن جلال آباد، در دیداری با فرماندار زرند ضمن تبریک سال نو، گزارشی از روند استخراج و تولید این مجتمع را بیان نمودند.

WWSZ05

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی سنگ آهن جلال آباد، در این دیدار مهندس میرزایی با آرزوی توفیق برای فرماندار در سال جدید تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش و کوشش تمامی پرسنل در سال ۱۳۹۲ و علیرغم وجود مشکلات عدیده و انجام تعمیرات اساسی سیستم های خردایش، توانستیم میزان  ۱/۰۲۹/۶۲۴ تن سنگ آهن دانه بندی شده تولید نماییم.

وی افزود: همچنین در سال گذشته این مجتمع توانست آمار بیشترین میزان فروش محصول دانه بندی شده و سنگ آهن کلوخه را از زمان شروع بهره برداری معدن بعنوان رکورد جدیدی در این زمینه ثبت نماید.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند نیز در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مدیریت و پرسنل مجتمع سنگ آهن جلال آباد گفت: امیدوارم در سال جدید در سایه همکاری و تعامل مسولین و تلاشهای همه مدیران شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان زرند در عرصه صنعت و معدن باشیم.

انتهای پیام/