جانشین استاندار کرمان در ستاد مدیریت کرونا:

تاکنون گزارشی از اومیکرون در استان نداشته‌ایم / عادی‌انگاری در سطوح مدیریتی هم وجود دارد

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مدیریت کرونا ضمن دعوت از هم‌استانی‌ها برای تزریق دوز یادآور واکسن کرونا گفت: تاکنون گزارشی از اومیکرون در استان نداشته‌ایم، اما با توجه به سرعت انتشار این سویه‌ی جدید، درگیری خواهیم داشت. به گزارش صدای زرند، رحمان جلالی، همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی […]

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مدیریت کرونا ضمن دعوت از هم‌استانی‌ها برای تزریق دوز یادآور واکسن کرونا گفت: تاکنون گزارشی از اومیکرون در استان نداشته‌ایم، اما با توجه به سرعت انتشار این سویه‌ی جدید، درگیری خواهیم داشت.

به گزارش صدای زرند، رحمان جلالی، همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد کنند.

وی ۱۱ دی ماه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از عادی‌انگاری‌ها و عدم حضور تعدادی از روسای کمیته‌های ذیل ستاد استانی در نشست امروز گلایه کرد و گفت: این عادی‌انگاری در سطوح مدیریتی هم دیده می‌شود، کمیته‌های زیرمجموعه‌ی ستاد استانی باید حساسیت بیشتری به اجرای برنامه‌ها و حضور جدی در نشست‌ها داشته باشند.

جلالی تاکید ستاد ملی مدیریت کرونا و کارشناسان بهداشتی برای تزریق نوبت سوم واکسن اشاره کرد و افزود: تاکنون گزارشی از اومیکرون در استان نداشته‌ایم، اما با توجه به سرعت انتشار این سویه‌ی جدید، درگیری خواهیم داشت.

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مدیریت کرونا همچنین با اشاره به اهمیت دوز یادآور واکسن کووید-۱۹ برای ایجاد مصونیت بیشتر در برابر بیماری، بیان کرد: طرح شهید سلیمانی به صورت محله‌ای و خانه به خانه با جدیت باید دنبال و موانع پیش روی آن برطرف شود.

جلالی تداوم واکسیناسیون اتباع خارجی، نظارت‌های میدانی بر رعایت پروتکل‌ها در اصناف، توجه فرمانداران به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و برنامه‌ها ایام سالگرد سردار دل‌ها از ضروریات برشمرد.

انتهای پیام/